Noslēgusies kampaņa «Uzslavē labu servisu!». Tās veidotāji pasnieguši balvas arī reģionālajiem uzņēmumiem – Zemgalē tā tikusi viesnīcai «Jelgava». «Esam priecīgi, jo mūsu viesnīcā tiešām tiek pievērsta ļoti liela uzmanība tam, lai serviss būtu labs un darbinieki – kompetenti,» teic viesnīcas «Jelgava» direktore Liene Vīķe. Jāpiebilst, ka viesnīca «Jelgava» konkursā piedalījās pirmo gadu.
Ilze Knusle-Jankevica
Viesnīcas direktore stāsta, ka uzņēmumā ir gan Ētikas kodekss, gan dažādas iekšējās kārtības instrukcijas, kurās ir atrunāti arī ar klientu apkalpošanu saistītie jautājumi. Tāpat ļoti rūpīgi tiek piemeklēts personāls un sekots, lai viss tiešām būtu kā nākas. «Katram ir savas prasības. Piemēram, administratoram ir jābūt komunikablam un jāprot svešvalodas, istabenēm ir stingri aizliegts aiztikt klientu mantas, tāpat mums ir speciāli darbinieki, kuri pārbauda numuriņus pēc tam, kad tos jau ir uzkopušas istabenes,» ieskicē L.Vīķe.
«Šī balva ir labsserviss.lv simpātiju balva un domāta kā uzmundrinājums reģionu uzņēmumiem, lai motivētu viņus arī citus gadus piedalīties šajā konkursā. Tomēr gribu uzsvērt, ka arī reģionālajos uzņēmumos ir augstas kvalitātes klientu serviss, ko apliecina gan saņemtās atsauksmes, gan kompānijas «TNS Latvija» veiktais pētījums – slepenā klienta apmeklējums,» norāda Labsserviss.lv projekta vadītāja Latvijā Unda Krieviņa.
Iedzīvotāji savas atsauksmes varēja iesūtīt visu martu. Par viesnīcu «Jelgava» saņemtas teju 60 uzslavas. Klienti norādījuši, ka šajā viesnīcā ir ļoti atsaucīgs un laipns personāls, mīļa, laipna silta uzņemšana, labs serviss, sakopti numuri, silts, tīrs un mājīgi. Tāpat atsauksmēs minēts, ka viesnīca ir piemērota vieta banketiem, pat kāzu svinībām, tur ir laba turku pirts, kolosāli numuri ar burbuļvannu, solīdas konferenču telpas. Viesnīcu atzinīgi vērtē gan tās apmeklētāji, kas nereti minējuši, ka šī ir vieta, kur atgriezties, gan sadarbības partneri. Vidējais vērtējums viesnīcai ir 4,71 (piecu ballu sistēmā).
U.Krieviņa informē, ka balvu nominācijā «Laba servisa sasniegums» saņēma «Triatel» – tā tika piešķirta uzņēmumam, kas šogad proporcionāli visvairāk palielinājis saņemto uzslavu skaitu salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.
Šogad uzslavētāko uzņēmumu vidū ir:
Šogad kampaņā piedalījās 124 uzņēmumi un iestādes, aptverot gandrīz 1200 apkalpošanas vietas visā Latvijā.
Foto: Ivars Veiliņš