-3.9 °C, 2.3 m/s, 69.3 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāNovērtē viesnīcas «Jelgava» servisu
Novērtē viesnīcas «Jelgava» servisu
13/04/2011

Noslēgusies kampaņa «Uzslavē labu servisu!». Tās veidotāji pasnieguši balvas arī reģionālajiem uzņēmumiem – Zemgalē tā tikusi viesnīcai «Jelgava». «Esam priecīgi, jo mūsu viesnīcā tiešām tiek pievērsta ļoti liela uzmanība tam, lai serviss būtu labs un darbinieki – kompetenti,» teic viesnīcas «Jelgava» direktore Liene Vīķe. Jāpiebilst, ka viesnīca «Jelgava» konkursā piedalījās pirmo gadu.

Ilze Knusle-Jankevica

 

Noslēgusies kampaņa «Uzslavē labu
servisu!». Tās veidotāji pasnieguši balvas arī reģionālajiem
uzņēmumiem – Zemgalē tā tikusi viesnīcai «Jelgava». «Esam priecīgi,
jo mūsu viesnīcā tiešām tiek pievērsta ļoti liela uzmanība tam, lai
serviss būtu labs un darbinieki – kompetenti,» teic viesnīcas
«Jelgava» direktore Liene Vīķe. Jāpiebilst, ka viesnīca «Jelgava»
konkursā piedalījās pirmo gadu.

 

Viesnīcas direktore stāsta, ka uzņēmumā ir
gan Ētikas kodekss, gan dažādas iekšējās kārtības instrukcijas,
kurās ir atrunāti arī ar klientu apkalpošanu saistītie jautājumi.
Tāpat ļoti rūpīgi tiek piemeklēts personāls un sekots, lai viss
tiešām būtu kā nākas. «Katram ir savas prasības. Piemēram,
administratoram ir jābūt komunikablam un jāprot svešvalodas,
istabenēm ir stingri aizliegts aiztikt klientu mantas, tāpat mums
ir speciāli darbinieki, kuri pārbauda numuriņus pēc tam, kad tos
jau ir uzkopušas istabenes,» ieskicē L.Vīķe.

 

«Šī balva ir labsserviss.lv simpātiju balva
un domāta kā uzmundrinājums reģionu uzņēmumiem, lai motivētu viņus
arī citus gadus piedalīties šajā konkursā. Tomēr gribu uzsvērt, ka
arī reģionālajos uzņēmumos ir augstas kvalitātes klientu serviss,
ko apliecina gan saņemtās atsauksmes, gan kompānijas «TNS Latvija»
veiktais pētījums – slepenā klienta apmeklējums,» norāda
Labsserviss.lv projekta vadītāja Latvijā Unda Krieviņa.

 

Iedzīvotāji savas atsauksmes varēja iesūtīt
visu martu. Par viesnīcu «Jelgava» saņemtas teju 60 uzslavas.
Klienti norādījuši, ka šajā viesnīcā ir ļoti atsaucīgs un laipns
personāls, mīļa, laipna silta uzņemšana, labs serviss, sakopti
numuri, silts, tīrs un mājīgi. Tāpat atsauksmēs minēts, ka viesnīca
ir piemērota vieta banketiem, pat kāzu svinībām, tur ir laba turku
pirts, kolosāli numuri ar burbuļvannu, solīdas konferenču telpas.
Viesnīcu atzinīgi vērtē gan tās apmeklētāji, kas nereti minējuši,
ka šī ir vieta, kur atgriezties, gan sadarbības partneri. Vidējais
vērtējums viesnīcai ir 4,71 (piecu ballu sistēmā).

 

U.Krieviņa informē, ka balvu nominācijā
«Laba servisa sasniegums» saņēma «Triatel» – tā tika piešķirta
uzņēmumam, kas šogad proporcionāli visvairāk palielinājis saņemto
uzslavu skaitu salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.

 

Šogad uzslavētāko uzņēmumu vidū ir:

 

  • tirdzniecība (lielie apkalpošanas tīkli) – «Statoil»,
  • tirdzniecība (vidējie apkalpošanas tīkli) – «Stenders» un «Euro
    Aptieka»,
  • tirdzniecība (mazie apkalpošanas tīkli) – «AVON Cosmetic»,
  • finanses un apdrošināšana (bankas) – Danske Bank un Nordea
    banka,
  • finanses un apdrošināšana (citi finanšu pakalpojumu sniedzēji)
    – BTA,
  • sakaru pakalpojumi (lielie uzņēmumi) – «Tele 2»,
  • sakaru pakalpojumi (mazie uzņēmumi) – «Balticom»,
  • tūrisms, viesnīcas, viesu nami – «Hotel Jūrmala SPA»,
  • tūrisms, tūrisma aģentūra – «Jēkaba aģentūra»,
  • izglītība un apmācības – Banku augstskola un «Nordisk»,
  • interneta veikali – Manaslecas.lv,
  • apsaimniekošana – papīrfabrikas «Līgatne» makulatūras
    savākšanas punkts,
  • restorāni, bāri, kafejnīcas – «RIBS&ROCK« un
    «ZeDonats»,
  • auto tirdzniecība, autosaloni, noma, remonts – «Norde,
  • skaistumkopšana, medicīna – «Premium Medical»,
  • pasta un kurjerpasta pakalpojumi – «DPD Latvia»,
  •  transporta pakalpojumi –
    «airBaltic»,
  • infrastruktūra – starptautiskā lidosta «Rīga»,
  • sporta un atpūtas centri – Olimpiskais sporta centrs un
    «Cinamon»,
  • citi pakalpojumu sniedzēji – TSC un G4S.

 

 

Šogad kampaņā piedalījās 124 uzņēmumi un
iestādes, aptverot gandrīz 1200 apkalpošanas vietas visā
Latvijā.

 

Foto: Ivars Veiliņš