SIA «Jelgavas autobusu parks» (JAP) savā mājaslapā piedāvā jaunu funkciju – tagad iedzīvotāji arī elektroniski var informēt uzņēmumu par pieturās sabojātiem vai pazudušiem autobusu kustību sarakstiem.
JAP vadītājs Gints Burks skaidro, ka ikdienā jau autobusu vadītāji, dodoties maršrutos, lūgti sekot līdzi, vai pieturās viss ir kārtībā ar autobusu sarakstiem. «Tāpat saņemam zvanus no iedzīvotājiem, kuri ziņo, ka tajā un tajā pieturā ir bojāts saraksts vai tā nav vispār, un uzreiz reaģējam. Tāpat iedzīvotāji par šādu problēmu ziņo Pašvaldības operatīvās informācijas centram pa tālruni 8787, kas tālāk informē mūs. Taču, paplašinot opcijas, šobrīd piedāvājam cilvēkiem problēmu konkrētā pieturā pieteikt arī elektroniski – ar mūsu mājaslapas starpniecību,» stāsta G.Burks. Viņš skaidro, ka pilsētas pārvadājumos šobrīd ir vairāk nekā 400 pieturu un uzņēmumam ir grūti izsekot līdzi, kas notiek pilnīgi visās pieturās, tāpēc arī iedzīvotāji aicināti ziņot, ja pamana problēmas. «Cilvēks konkrēto pieturu apmeklē biežāk un vislabāk redz reālo situāciju uz vietas,» piebilst G.Burks.
Uzņēmuma vadītājs norāda, ka vidēji mēnesī tiek izgatavoti un nomainīti pieci līdz desmit jauni autobusu kustības saraksti. «Protams, ir pieturas, kurās biežāk saraksti tiek bojāti, kas pamatā ir centrā un parasti problēmas ir pēc lieliem pasākumiem pilsētā,» stāsta G.Burks.
Par sabojātiem vai pazudušiem autobusu sarakstiem elektroniski var ziņot uzņēmuma mājaslapā www.jap.lv.
Foto: JV