«Vēlos noskaidrot, kāpēc netiek piegādāti Jelgavas Nekustamā īpašuma pārvaldes un līdz ar to arī «Fortum Jelgava» rēķini, jo abi tiek piegādāti vienā aploksnē. Vēl aizvien neesmu saņēmusi rēķinus par augustu,» «Jelgavas Vēstnesim» raksta kāda Mātera ielas iedzīvotāja. Līdz šim šādos gadījumos kundze pati gājusi uz JNĪP, taču tagad viņa nesen kā atgriezusies no slimnīcas un pārvietošanās sagādā grūtības. «Tagad, lai es varētu norēķināties par JNĪP un «Fortum Jelgava» sniegtajiem pakalpojumiem, man jāalgo cilvēks, kas varētu aiziet pakaļ manam rēķinam,» tā iedzīvotāja. Norādot uz rēķinu piegādātāju paviršību, viņa arī atklāj – dažkārt bijuši gadījumi, ka viņai paredzētais rēķins iemests kaimiņa pastkastītē, un otrādi.