22.1 °C, 1.6 m/s, 68.9 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāPar nepiegādātiem rēķiniem aicina informēt JNĪP
Par nepiegādātiem rēķiniem aicina informēt JNĪP
09/10/2009

«Vēlos noskaidrot, kāpēc netiek piegādāti Jelgavas Nekustamā īpašuma pārvaldes un līdz ar to arī «Fortum Jelgava» rēķini, jo abi tiek piegādāti vienā aploksnē. Vēl aizvien neesmu saņēmusi rēķinus par augustu,» «Jelgavas Vēstnesim» raksta kāda Mātera ielas iedzīvotāja. Līdz šim šādos gadījumos kundze pati gājusi uz JNĪP, taču tagad viņa nesen kā atgriezusies no slimnīcas un pārvietošanās sagādā grūtības. «Tagad, lai es varētu norēķināties par JNĪP un «Fortum Jelgava» sniegtajiem pakalpojumiem, man jāalgo cilvēks, kas varētu aiziet pakaļ manam rēķinam,» tā iedzīvotāja. Norādot uz rēķinu piegādātāju paviršību, viņa arī atklāj – dažkārt bijuši gadījumi, ka viņai paredzētais rēķins iemests kaimiņa pastkastītē, un otrādi.

«Vēlos noskaidrot, kāpēc netiek piegādāti Jelgavas
Nekustamā īpašuma pārvaldes un līdz ar to arī «Fortum Jelgava»
rēķini, jo abi tiek piegādāti vienā aploksnē. Vēl aizvien neesmu
saņēmusi rēķinus par augustu,» «Jelgavas Vēstnesim» raksta kāda
Mātera ielas iedzīvotāja. Līdz šim šādos gadījumos kundze pati
gājusi uz JNĪP, taču tagad viņa nesen kā atgriezusies no slimnīcas
un pārvietošanās sagādā grūtības. «Tagad, lai es varētu
norēķināties par JNĪP un «Fortum Jelgava» sniegtajiem
pakalpojumiem, man jāalgo cilvēks, kas varētu aiziet pakaļ manam
rēķinam,» tā iedzīvotāja. Norādot uz rēķinu piegādātāju paviršību,
viņa arī atklāj – dažkārt bijuši gadījumi, ka viņai paredzētais
rēķins iemests kaimiņa pastkastītē, un otrādi.
«JNĪP rēķins ik mēnesi tiek piegādāts slēgtā aploksnē,
turklāt, lai optimizētu izdevumus, JNĪP un «Fortum Jelgava» rēķini
tiek piegādāti vienlaicīgi,» skaidro JNĪP valdes loceklis Juris
Vidžis. Rēķinu piegādi nodrošina apsaimniekošanas uzņēmums, tādēļ
par katru gadījumu, kad iedzīvotāji tos pastkastītē nav saņēmuši,
JNĪP aicina informēt, zvanot Klientu apkalpošanas daļai pa tālruni
63021828. «Katrs gadījums tiek individuāli izskatīts un izvērtēts,
kādēļ konkrētajā adresē rēķins nav piegādāts, un tad arī uzņēmums
attiecīgi rīkojas, pieprasot paskaidrojumus no cilvēka, kas par to
atbildīgs,» J.Vidžis gan piebilst, ka šādi gadījumi nav bieži,
turklāt pārsteidz fakts, ka rēķinu nav saņēmusi tikai viena
dzīvokļa īpašniece, bet pārējiem mājā dzīvojošajiem tas piegādāts.
Arī pastkastītes šajā mājā ir sakārtotas, tādēļ maz ticams, ka kāds
to būtu ļaunprātīgi izvilcis. «Neapšaubāmi – arī šajā gadījumā tiks
noskaidrots rēķina nepiegādāšanas iemesls un darīts viss
nepieciešamais, lai šādi gadījumi vairs neatkārtotos. Noteikti
izvērtēsim arī piegādātāja atbildību, nodrošinot, lai rēķini par
vienu dzīvokli nenokļūtu cita dzīvokļa pastkastītē,» tā J.Vidžis,
Mātera ielas iedzīvotājai atvainojoties par sagādātajām
neērtībām.
Taujāts, kā rīkoties situācijās, kad rēķins tomēr nav
piegādāts, JNĪP valdes loceklis skaidro, ka šādos gadījumos pastāv
vairākas iespējas. «Iedzīvotāji aicināti par to informēt JNĪP
Klientu apkalpošanas daļu, zvanot pa tālruni 63021828, un rēķins
tiks atkārtoti izdrukāts un vēlreiz nogādāts klientam. Vēl pastāv
iespēja cilvēkam pašam JNĪP darba laikā vērsties uzņēmuma Klientu
apkalpošanas daļā, kur rēķins vēlreiz tiks izdrukāts,» tā J.Vidžis.
Jāatgādina, ka JNĪP atrodas Pulkveža Brieža ielā 26 un tās darba
laiks pirmdienās ir no pulksten 8 līdz 19, otrdienās, trešdienās un
ceturtdienās – no pulksten 8 līdz 17, bet piektdienās – no pulksten
8 līdz 15. Klientu apkalpošanas daļa strādā bez pusdienas
pārtraukuma. Pašlaik daudzi iedzīvotāji izvēlējušies rēķinus saņemt
elektroniski.
Taču šajā gadījumā rēķina dublikātu varētu saņemt ar mājas
vecākā jeb dzīvokļu īpašnieku pilnvarotās personas starpniecību.
«Būtu tikai loģiski, ja iedzīvotājs, kas šajā gadījumā veselības
stāvokļa dēļ pats nevar vērsties JNĪP, to palūgtu izdarīt savas
mājas dzīvokļu īpašnieku pilnvarotajai personai, jo mājas vecākais
uz JNĪP ik mēnesi vienalga nāk, un pie reizes viņš varētu palūgt
arī izdrukāt rēķina dublikātu, kas kaut kādu iemeslu dēļ nav
sasniedzis konkrētās daudzdzīvokļu mājas adresātu,» norāda
J.Vidžis.
JNĪP valdes loceklis iedzīvotājus, kas nav saņēmuši rēķinus,
vēlreiz aicina to nekavējoties darīt zināmu Klientu apkalpošanas
daļai, lai uzņēmums ne tikai operatīvi varētu nodrošināt dublikāta
piegādi, bet arī kontrolēt piegādātāju atbildību un attieksmi pret
darbu. 
Sagatavoja Sintija Čepanone