Šodien Jelgavas pilsētas pašvaldības izpilddirektore Irēna Škutāne Satiksmes ministrijā parakstīja līgumu par Dobeles šosejas rekonstrukcijas turpināšanu. Tas tiks darīts projekta ar ERAF līdzfinansējumu aktivitātē «Tranzītielu sakārtošana pilsētu teritorijās».
Ilze Knusle-Jankevica
Jelgavas pašvaldības aģentūras «Pilsētsaimniecība» direktors Andrejs Baļčūns norāda, ka nu droši var turpināt iesākto, jo parakstītā vienošanās apliecina – projekta īstenošanai finansējums tiks nodrošināts. 10. martā plānots atvērt iepirkumu konkursu, lai noskaidrotu, kāds ir uzņēmēju piedāvājums. «Atkarībā no tā, kāds būs uzņēmēju piedāvājums, varēsim saprast, vai varēsim īstenot vienu vai abas konkursa kārtas,» norāda A.Baļčūns. Pirmā kārta paredz Dobeles šosejas sakārtošanu no Pūra ceļa līdz 5. līnijai, bet otrā – no 5. līnijas līdz tiltam pār Svēti.
Portāls www.jelgavasvestnesis.lv jau rakstīja, ka pavasarī tiks pabeigta Dobeles šosejas posma no Māras līdz Atmodas ielai rekonstrukcija. Pērn tur veikta brauktuves būvniecības darbu 1. kārta, šim gadam atstājot vien asfalta seguma virskārtas un ielu horizontālā marķējuma uzklāšanu. Līdzīgi tiks sakārtots arī Dobeles šosejas turpinājums, veicot rekonstrukciju no Pūra ceļa līdz pat Svētes upes tiltam.
Būtiski, ka projekta ietvaros tiks sakārtota arī virkne citu ielu, kas būvdarbu laikā tiks izmantotas kā piebraucamie un apbraucamie ceļi. A.Baļčūns piebilst, ka pirms realizēt Dobeles šosejas rekonstrukciju no Pūra ceļa līdz Svētes upes tiltam, brauktuves segums, visticamāk, tiks sakārtots 1., 2., 3., 4. un 6. līnijā, Nameju ielā un Bumbieru ceļā. Taču ielu, kas tiks izmantotas kā piebraucamie un apbraucamie ceļi un kuras paredzēts sakārtot, saraksts var tikt nedaudz koriģēts.
Jāpiebilst, ka Satiksmes ministrija (SM) šodien vienošanos par tranzītielu sakārtošanu parakstīja arī ar Liepājas, Rēzeknes, Valkas un Ogres pašvaldību vadītājiem. Visu projektu kopējās izmaksas būs aptuveni 26,7 miljoni latu, no tām ERAF finansējums ir 16,6 miljoni latu. Plānotie projekti valstī jāīsteno līdz 2014. gadam.
Foto: Ivars Veiliņš