17.3 °C, 1.4 m/s, 86.7 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāPasta nodaļas aprīko ar modernu klientu vadības sistēmu
Pasta nodaļas aprīko ar modernu klientu vadības sistēmu
11/08/2017

«Latvijas Pasts» divās Jelgavas pilsētas pasta nodaļās ierīkos modernu klientu plūsmas vadības sistēmu, kas pakalpojumu saņemšanai ļaus pieteikties arī attālināti.

Lai uzlabotu klientu apkalpošanas servisu, «Latvijas Pasts» 20
pasta nodaļas Latvijā, tostarp divas Jelgavā, plāno aprīkot ar
daudzfunkcionālu klientu plūsmas vadības sistēmu «In-Out». Jelgavā
pasta nodaļā Rīgas ielā 48 jaunā vadības sistēma jau darbojas,
savukārt pasta nodaļā Katoļu ielā 2B sistēmas darbību paredzēts
nodrošināt līdz šā gada oktobrim.

Jaunā vadības sistēma, regulējot rindu pasta nodaļā,
nodrošina klientu kustību, vienlaikus ļaujot klientiem pakalpojumu
saņemšanai pieteikties arī attālināti ar mobilās lietotnes
palīdzību. Tādējādi iespējams iepriekš uzzināt to klientu skaitu,
kuri vēlas izmantot attiecīgo pakalpojumu, ļaujot prognozēt
attiecīgo gaidīšanas laiku. Savukārt brīdī, kad pienākusi rinda
klientam trīs numurus iepriekš, mobilajā lietotnē parādās
atgādinājums. Pienākot kārtas numuram, paziņojumā norādīts, pie
kuras kases jādodas saņemt nepieciešamo pakalpojumu, skaidro
«Latvijas Pasta» pārstāve Gundega Vārpa.

Jāpiebilst, ka «Latvijas Pasta» mobilajā lietotnē iespējams ne
tikai attālināti pieteikties pakalpojumu saņemšanai pasta nodaļās,
bet arī izsekot reģistrēta sūtījuma ceļam, kā arī sameklēt tuvāko
pasta nodaļu, noskaidrot tās adresi, darbalaiku un pasta
indeksu.

Foto: Ivars Veiliņš