Parex banka visās filiālēs un klientu apkalpošanas centros darba dienās no pulksten 10 līdz 11 ir ieviesusi «Pensionāru stundu». Tās laikā vecākā gada gājuma cilvēkus konsultē par bankomātu un internetbankas lietošanu, maksājumu karšu izmantošanu iepērkoties, SMS bankas lietošanu, kā arī citiem jautājumiem. Šāda iespēja ir arī Jelgavas pensionāriem.
Sintija Čepanone
Kā norāda Parex bankas Jelgavas filiāles pārvaldnieks Jurijs Strods, Jelgavā šāda iespēja pensionāriem tiek piedāvāta jau kopš pagājušās nedēļas – pirmo dienu «Pensionāru stundas» laikā pensionāri mūsu pilsētā tika konsultēti 13. janvārī. «Jāteic, ka pensionāri šo iespēju arī labprāt izmanto. Kaut arī par šo pakalpojumu nav izvērstas vērienīgas reklāmas kampaņas, cilvēki bankā pamana norādes par šo iespēju, tādēļ pensionāru skaits, kas vēlas kļūt zinošāki šajā jomā, visticamāk, augs,» tā J.Strods. Viņš akcentē, ka vecākā gada gājuma cilvēkus par bankomātu un internetbankas lietošanu, maksājumu karšu izmantošanu iepērkoties, SMS bankas lietošanu, kā arī citiem jautājumiem Jelgavā konsultē Parex bankas filiālē Raiņa ielā 28 un klientu apkalpošanas centrā «Valdeka» Rīgas ielā 11a. «Lai pensionāriem nebūtu jāgaida kopējā rindā, ieviesta īpaša sistēma, un ikviens pensionārs, kurš bankā ierodas, lai konsultētos, darba dienās no pulksten 10 līdz 11 to var izdarīt zālē atsevišķā kasē,» tā J.Strods.
«Kopš par pensiju saņemšanu ar Latvijas Pasta starpniecību tiek iekasēta samaksa, daudzi valsts pensiju saņēmēji ir izvēlējušies izmantot banku pakalpojumus, taču trūkst zināšanu par maksājumu karšu izmantošanu. Norādītajā stundā pensionāri tiks apkalpoti atsevišķā kasē, kas marķēta ar pulksteni, un sniegtas atbildes uz interesējošiem jautājumiem par attālināto pakalpojumu izmantošanas priekšrocībām,» «Pensionāru stundas» ieviešanas ideju pamato Parex bankas Baltijas klientu apkalpošanas daļas vadītāja Agnese Paegle.
Foto: JV