6.9 °C, 4.6 m/s, 80.4 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāPensionārus konsultē par bankas pakalpojumiem
Pensionārus konsultē par bankas pakalpojumiem
19/01/2010

Parex banka visās filiālēs un klientu apkalpošanas centros darba dienās no pulksten 10 līdz 11 ir ieviesusi «Pensionāru stundu». Tās laikā vecākā gada gājuma cilvēkus konsultē par bankomātu un internetbankas lietošanu, maksājumu karšu izmantošanu iepērkoties, SMS bankas lietošanu, kā arī citiem jautājumiem. Šāda iespēja ir arī Jelgavas pensionāriem.

Sintija Čepanone

Parex banka visās filiālēs un klientu apkalpošanas centros
darba dienās no pulksten 10 līdz 11 ir ieviesusi «Pensionāru
stundu». Tās laikā vecākā gada gājuma cilvēkus konsultē par
bankomātu un internetbankas lietošanu, maksājumu karšu izmantošanu
iepērkoties, SMS bankas lietošanu, kā arī citiem jautājumiem. Šāda
iespēja ir arī Jelgavas pensionāriem.

Kā norāda Parex bankas Jelgavas filiāles pārvaldnieks Jurijs
Strods, Jelgavā šāda iespēja pensionāriem tiek piedāvāta jau kopš
pagājušās nedēļas – pirmo dienu «Pensionāru stundas» laikā
pensionāri mūsu pilsētā tika konsultēti 13. janvārī. «Jāteic, ka
pensionāri šo iespēju arī labprāt izmanto. Kaut arī par šo
pakalpojumu nav izvērstas vērienīgas reklāmas kampaņas, cilvēki
bankā pamana norādes par šo iespēju, tādēļ pensionāru skaits, kas
vēlas kļūt zinošāki šajā jomā, visticamāk, augs,» tā J.Strods. Viņš
akcentē, ka vecākā gada gājuma cilvēkus par bankomātu un
internetbankas lietošanu, maksājumu karšu izmantošanu iepērkoties,
SMS bankas lietošanu, kā arī citiem jautājumiem Jelgavā konsultē
Parex bankas filiālē Raiņa ielā 28 un klientu apkalpošanas centrā
«Valdeka» Rīgas ielā 11a. «Lai pensionāriem nebūtu jāgaida kopējā
rindā, ieviesta īpaša sistēma, un ikviens pensionārs, kurš bankā
ierodas, lai konsultētos, darba dienās no pulksten 10 līdz 11 to
var izdarīt zālē atsevišķā kasē,» tā J.Strods.

«Kopš par pensiju saņemšanu ar Latvijas Pasta starpniecību tiek
iekasēta samaksa, daudzi valsts pensiju saņēmēji ir izvēlējušies
izmantot banku pakalpojumus, taču trūkst zināšanu par maksājumu
karšu izmantošanu. Norādītajā stundā pensionāri tiks apkalpoti
atsevišķā kasē, kas marķēta ar pulksteni, un sniegtas atbildes uz
interesējošiem jautājumiem par attālināto pakalpojumu izmantošanas
priekšrocībām,» «Pensionāru stundas» ieviešanas ideju pamato Parex
bankas Baltijas klientu apkalpošanas daļas vadītāja Agnese
Paegle.

Foto: JV