2.2 °C, 2.1 m/s, 93.1 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāPērn pašvaldība saņēmusi 12 892 iesniegumus
Pērn pašvaldība saņēmusi 12 892 iesniegumus
11/01/2013

Jelgavas pilsētas pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā 2012. gadā reģistrēti 12 892 rakstiski iesniegumi, kas ir par 408 vairāk nekā gadu iepriekš, informē Jelgavas pilsētas domes administrācijas Administratīvās pārvaldes Kancelejas vadītājas vietnieks Jānis Zemene. Apmēram puse saņemto dokumentu saistīti ar būvniecību, vēl aktuāli ir jautājumi, kas saistīti ar dzīvesvietas deklarēšanu un anulēšanu, kā arī finanšu jautājumi. 

Ilze Knusle-Jankevica

Jelgavas pilsētas pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā
2012. gadā reģistrēti 12 892 rakstiski iesniegumi, kas ir par
408 vairāk nekā gadu iepriekš, informē Jelgavas pilsētas domes
administrācijas Administratīvās pārvaldes Kancelejas vadītājas
vietnieks Jānis Zemene. Apmēram puse saņemto dokumentu saistīti ar
būvniecību, vēl aktuāli ir jautājumi, kas saistīti ar dzīvesvietas
deklarēšanu un anulēšanu, kā arī finanšu
jautājumi. 

Lielāko daļu iesniegumu – 8187 – iesniegušas juridiskas personas.
«Juridiskas personas galvenokārt vēršas pie mums jautājumos, kas
saistīti ar pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem un viņu pašu
darbības jomu. Dažkārt tiek apstrīdēti arī domes lēmumi, nodokļu
aprēķini un tamlīdzīgas lietas,» stāsta J.Zemene. Savukārt fizisko
personu iesniegumi lielākoties ir saistīti ar būvniecību un
nekustamā īpašuma nodokļu lietām.

Pērn Klientu apkalpošanas centrā reģistrēta arī 21 sūdzība (16
no fiziskām personām, 5 no juridiskām personām) un 34 pateicības (7
no fiziskām personām, 27 no juridiskām personām). Visbiežāk
fiziskās personas sūdzas par nekārtībām un nepilnībām pilsētā,
piemēram, nenotīrītām ielām, par kaimiņu rīcību, piemēram,
nelikumīgu būvniecību, kā arī par to, kurās ielās ūdenssaimniecības
projekta gaitā tiek vai netiek izbūvēta kanalizācija. Sūdzības par
domes pieņemtajiem lēmumiem gan ir reti. Savukārt, runājot par
pateicībām, J.Zemene norāda, ka fiziskas personas pārsvarā izsaka
pateicību konkrētām amatpersonām, bet juridiskas personas –
pašvaldībai kopumā. Vēl pērn reģistrētas 582 pieņemšanas pie
amatpersonām.

2011. gadā Klientu apkalpošanas centrā tika reģistrēti
12 484 iesniegumi, tostarp 625 personu pieņemšana pie
amatpersonām, 27 sūdzības un 33 pateicības. Kancelejas vadītājas
vietnieks norāda, ka pēdējos gados saņemto iesniegumu skaitam ir
tendence pieaugt. Salīdzinot ar 2011. gadu, pērn saņemto iesniegumu
skaits ir palielinājies par 1,03 procentiem.

Foto: Ivars Veiliņš