Šonedēļ pilsētā sākts bedrīšu remonts, izmantojot karsto asfaltu, taču, ņemot vērā laika apstākļus, bedres turpina aizbērt arī ar auksto asfaltbetonu. Pirmām kārtām tiek likvidētas avārijas bedres – tās, kas lielākas par 0,1 kvadrātmetru un dziļākas par pieciem centimetriem.
Sintija Čepanone
Šogad avārijas bedru likvidēšana temperatūras svārstību dēļ sākta agrāk – jau pagājušajā mēnesī, un šonedēļ SIA «Kulk» turpina labot bedres ielās ar veco segumu, lai autovadītājiem būtu drošāk pārvietoties un asajās bedrēs nebojātu automašīnas. «Šonedēļ ceļa segums tiek labots arī ar karsto asfaltu, jo piegādātāji sākuši piedāvāt emulsiju, taču, lai pielietotu šo tehnoloģiju, nepieciešami atbilstoši laika apstākļi – nokrišņu gadījumā vēl aizvien izmanto auksto asfaltbetonu,» stāsta pašvaldības aģentūras Apsaimniekošanas nodaļas vadītājs Imants Auders.
Kā norāda SIA «Kulk» ražošanas direktors Artūrs Ošenieks, kopumā pilsētā dienā strādā vidēji trīs brigādes. «Avārijas bedru likvidēšana sākta pagājušajā mēnesī līdz ar pirmo atkusni. Laika apstākļu dēļ – kad dienā atkūst, bet pa nakti uzsalst – bedres veidojas ļoti strauji, tāpēc atsevišķās ielās tas tiek darīts jau atkārtoti. Ielas tiek labotas atbilstoši «Pilsētsaimniecības» plānam, pirmām kārtām likvidējot avārijas bedres, taču darba procesā tiek aiztaisītas arī pārējās lielākās,» tā A.Ošenieks.
I.Auders skaidro, ka pagājušā gada janvārī bedres netika labotas, jo laukā valdīja spēcīgs sals, taču šajā janvārī iestrādātas jau 37,56 tonnas aukstā asfalta, kopumā likvidējot gandrīz 400 kvadrātmetrus bedrīšu.
Foto: Ivars Veiliņš