Redakcijā vērsās kāda 77 gadus veca kundze, kura sūdzējās par to, ka nekādi nevarot sazvanīt Jelgavas poliklīnikas reģistratūru – vai nu klausuli neviens neceļot, vai paceļot un uzreiz noliekot.
Poliklīnikas vadītāja Anna Zīverte norāda, ka iestādē strādā viens cilvēks, kurš tikai atbild uz telefona zvaniem – telefonoperators –, tāpēc vienmēr ir uz vietas. «Ja neizdodas poliklīniku sazvanīt ar pirmo reizi un rāda, ka līnija aizņemta, vai arī neviens neceļ klausuli, pēc brīža vajag zvanīt atkārtoti. Mums ir pieslēgts tāds pakalpojums kā gaidīšanas režīms, tāpēc klientiem var rādīt, ka telefons neatbild, bet patiesībā tajā laikā operators runā ar citu klientu un līnija ir aizņemta,» viņa skaidro. Poliklīnikas vadītāja piebilst, ka, lai piereģistrētu pacientu, nepieciešamas vismaz piecas minūtes, jo datorā jāievada viņa dati.
Jāatgādina, ka pierakstīties pie ģimenes ārsta vai speciālista Jelgavas poliklīnikā var, zvanot pa tālruni 63022101 vai elektroniski, poliklīnikas mājas lapā www.jelgavaspoliklinika.lv aizpildot saziņas veidni (tā atrodama sadaļā «Speciālisti»), kā arī ierodoties personīgi. A.Zīverte atgādina, ka pieteikt vizīti var gan pacients pats, gan viņa tuvinieki, tikai jāzina pacienta personas kods.
Sagatavoja Ilze Knusle-Jankevica