15.1 °C, 5.6 m/s, 92.3 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāPoliklīnikā strādā telefonoperators
Poliklīnikā strādā telefonoperators
03/10/2010

Redakcijā vērsās kāda 77 gadus veca kundze, kura sūdzējās par to, ka nekādi nevarot sazvanīt Jelgavas poliklīnikas reģistratūru – vai nu klausuli neviens neceļot, vai paceļot un uzreiz noliekot.

Redakcijā vērsās kāda 77 gadus veca kundze, kura
sūdzējās par to, ka nekādi nevarot sazvanīt Jelgavas poliklīnikas
reģistratūru – vai nu klausuli neviens neceļot, vai paceļot un
uzreiz noliekot.

Poliklīnikas vadītāja Anna Zīverte norāda, ka iestādē strādā viens
cilvēks, kurš tikai atbild uz telefona zvaniem – telefonoperators
–, tāpēc vienmēr ir uz vietas. «Ja neizdodas poliklīniku sazvanīt
ar pirmo reizi un rāda, ka līnija aizņemta, vai arī neviens neceļ
klausuli, pēc brīža vajag zvanīt atkārtoti. Mums ir pieslēgts tāds
pakalpojums kā gaidīšanas režīms, tāpēc klientiem var rādīt, ka
telefons neatbild, bet patiesībā tajā laikā operators runā ar citu
klientu un līnija ir aizņemta,» viņa skaidro. Poliklīnikas vadītāja
piebilst, ka, lai piereģistrētu pacientu, nepieciešamas vismaz
piecas minūtes, jo datorā jāievada viņa dati.

Jāatgādina, ka pierakstīties pie ģimenes ārsta vai speciālista
Jelgavas polik­līnikā var, zvanot pa tālruni 63022101 vai
elektroniski, poliklīnikas mājas lapā www.jelgavaspoliklinika.lv
aizpildot saziņas veidni (tā atrodama sadaļā «Speciālisti»), kā arī
ierodoties personīgi. A.Zīverte atgādina, ka pieteikt vizīti var
gan pacients pats, gan viņa tuvinieki, tikai jāzina pacienta
personas kods.

Sagatavoja Ilze Knusle-Jankevica