-3.2 °C, 1.7 m/s, 71.5 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāPoliklīnikas reģistratūrā zvanus vienlaicīgi pieņem četri operatori
Poliklīnikas reģistratūrā zvanus vienlaicīgi pieņem četri operatori
04/11/2012

«Veselu stundu cenšos sazvanīt Jelgavas poliklīniku, bet bez panākumiem. Vai tiešām tur neviens nestrādā?» neizpratnē ir kāds kungs, kurš vēlas saprast, kāpēc, zvanot uz reģistratūru, neviens nepaceļ klausuli un neatbild. «Ja tiešām klientu ir tik daudz, tad varbūt vajag lemt par vēl viena telefonnumura ieviešanu un reģistratūrā nodrošināt vēl vienu darbinieku, kurš varētu atbildēt uz zvaniem,» ierosina viņš.

«Veselu stundu cenšos sazvanīt Jelgavas poliklīniku, bet
bez panākumiem. Vai tiešām tur neviens nestrādā?» neizpratnē ir
kāds kungs, kurš vēlas saprast, kāpēc, zvanot uz reģistratūru,
neviens nepaceļ klausuli un neatbild. «Ja tiešām klientu ir tik
daudz, tad varbūt vajag lemt par vēl viena telefonnumura ieviešanu
un reģistratūrā nodrošināt vēl vienu darbinieku, kurš varētu
atbildēt uz zvaniem,» ierosina viņš.

Poliklīnikas reģistratūru iespējams sazvanīt pa diviem tālruņa
numuriem – 63022100 un 63022101 –, taču zvanus vienlaicīgi pieņem
četri operatori, iepazīstoties ar lasītāja sūdzību par iestādes
reģistratūras darbu, norāda SIA «Jelgavas poliklīnika» valdes
locekle Anna Zīverte. Taču viņa uzsver: apgalvojumam, ka
reģistratūras darbinieki nestrādā, nav pamata. «Protams, tāds
priekšstats klientiem var rasties, jo gadījumos, kad visas
telefonlīnijas ir aizņemtas, nākamais zvans ir tā sauktajā
gaidīšanas režīmā – tiklīdz līnija atbrīvojas, tas rindas kārtībā
tiek pieņemts,» skaidro iestādes vadītāja.

Viņa stāsta, ka savulaik, ja telefonlīnijas bija aizņemtas,
klientam klausulē atskanēja nevis signāls gaidīšanas režīmā, bet
gan informācija par to, ka visi reģistratori ir aizņemti, un
aicinājums uzgaidīt, taču arī ar šo kārtību virkne pacientu nebija
apmierināti. «Taču šāda iespēja pastāv arī pašlaik, tādēļ, ja vien
klienti vēlas, to varam atjaunot,» tā A.Zīverte, iedzīvotājus, kas
vēlas pierakstīties pie speciālistiem poliklīnikā, gan aicinot būt
pacietīgākiem un, ja tūdaļ netiek savienoti ar operatoru, uzgaidīt
vai pēc kāda laika pārzvanīt. Klientiem ir jāsaprot, ka viena
pacienta piereģistrēšana atkarībā no konkrētās situācijas var
aizņemt kā pārdesmit sekundes, tā arī vairākas minūtes, līdz ar to
ir likumsakarīgi, ka nākamajam zvanītājam nākas uzgaidīt.

Poliklīnikas vadītāja arī norāda, ka papildu līnijas ierīkošanai
būtu nepieciešami lieli līdzekļi, kādus iestāde šajos apstākļos
nevar atļauties atvēlēt, turklāt tas, izvērtējot zvanu skaitu, ko
reģistratūra vidēji saņem, arī nav vitāli nepieciešams. Taču viņa
atgādina, ka sazināties ar reģistratūru, lai veiktu pierakstu,
iespējams arī citos veidos, jo pieteikties vizītei iespējams arī
on-line režīmā, izmantojot skaipu, vai pieteikumu nosūtot
elektroniski. Tas iespējams iestādes mājas lapā
www.jelgavaspoliklinika.lv. «Tāpat, lai pieteiktos vizītei pie
speciālistiem Sieviešu konsultācijas nodaļā, klientam nav obligāti
jāzvana uz reģistratūru – to var izdarīt arī, zvanot uz nodaļu pa
tālruni 63011699,» piebilst A.Zīverte.

Sagatavoja Sintija Čepanone