Ar saukli «Apnicis skatīties uz svešām reklāmām?! Radi pats savu!» biznesa izglītības biedrība «Junior Achievement-Latvija» (JAL) izsludina radošo reklāmu konkursu «Cita Holivuda». Tā laikā 5. līdz 12. klašu skolēniem tiek dota iespēja veidot reklāmas vairākiem uzņēmumiem un organizācijām. Ceturtdien, 25. novembrī, pulksten 14 Jelgavas Valsts ģimnāzijā notiks informatīvs seminārs par jauno konkursu.
www.jelgavasvestnesis.lv
JAL mārketinga vadītājs Jānis Grandāns informē, ka šogad skolēniem tiek piedāvāti deviņi reklāmas uzdevumi, kurus skolēni aicināti iesūtīt no rītdienas, 23. novembra, līdz nākošā gada 17. janvārim. Konkursam starts tiks dots rīt, 23. novembrī, pulksten 10.30.
Lai informētu skolēnus par konkursu, tā organizatori dosies arī uz reģionāliem semināriem. Jelgavā tas notiks ceturtdien, 25. novembrī, no pulksten 14 līdz 16 Jelgavas Valsts ģimnāzijā. Uz to aicināts ikviens skolēns no 5. līdz 12. klasei, kurš vēlas sevi radoši izpaust.
J.Grandāns informē, ka konkursa mērķis ir iemācīties pielietot vispāratzītus mārketinga modeļus un tirgus izpētes metodes uzņēmuma darbības analīzē, veidojot radošas reklāmas konkrētam uzņēmumam. Šogad reklāmas uzdevumus piedāvā: 1188; «Multikino»; «SEB banka»; «Fantasy Park»; žurnāls «Kapitāls»; Eiropas Hitu Radio; «Coca-Cola Hellenic Latvia»; Rīgas Starptautiskā Ekonomikas un biznesa administrācijas augstskola; Latvijas Valsts Meži sadarbībā ar «SEB banku» un «Clear Channel Latvia».
JAL izpilddirektore, Jana Jakovļeva: «Ieguvējs no reklāmas konkursa ir ikviens. Jauniešiem dalība projektā dod lielisku iespēju iejusties reklāmas veidotāja lomā, veicināt praktiskās iemaņas reklāmas veidošanā, kā arī attīstīt radošo domāšanu. Konkursa noslēgumā tiks rīkota grandioza apbalvošanas ceremonija «Cita Holivudā», kurā tiks godināti Latvijas labākie reklāmu ideju autori, kuri saņems vērtīgas balvas no JAL partneriem! Savukārt, uzņēmumiem dalība projektā dod iespēju izzināt, kā viņu klienti vērtē uzņēmuma brendu, produkciju vai pakalpojumus. Uzņēmumi iegūst arī daudz radošu ideju, kas izmantojami brenda, produkcijas vai pakalpojuma atpazīstamības veicināšanā!».
Ar radošā reklāmu konkursa uzdevumiem var iepazīties mājas lapās www.pirmaismiljons.lv un draugiem.lv/citaholivuda. Reklāmas darbus skolēni varēs augšuplādēt īpašā sistēmā. Konkursa noslēguma ceremonija notiks 2011. gada 3. februāri.