18.9 °C, 2.6 m/s, 94.2 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāReklāmu konkurss jauniešiem «Cita Holivuda»; ceturtdien informatīvs seminārs
Reklāmu konkurss jauniešiem «Cita Holivuda»; ceturtdien informatīvs seminārs
22/11/2010

Ar saukli «Apnicis skatīties uz svešām reklāmām?! Radi pats savu!» biznesa izglītības biedrība «Junior Achievement-Latvija» (JAL) izsludina radošo reklāmu konkursu «Cita Holivuda». Tā laikā 5. līdz 12. klašu skolēniem tiek dota iespēja veidot reklāmas vairākiem uzņēmumiem un organizācijām. Ceturtdien, 25. novembrī, pulksten 14 Jelgavas Valsts ģimnāzijā notiks informatīvs seminārs par jauno konkursu.

www.jelgavasvestnesis.lv

Ar saukli «Apnicis skatīties uz
svešām reklāmām?! Radi pats savu!» biznesa izglītības biedrība
«Junior Achievement-Latvija» (JAL) izsludina radošo reklāmu
konkursu «Cita Holivuda». Tā laikā 5. līdz 12. klašu skolēniem tiek
dota iespēja veidot reklāmas vairākiem uzņēmumiem un organizācijām.
Ceturtdien, 25. novembrī, pulksten 14 Jelgavas Valsts ģimnāzijā
notiks informatīvs seminārs par jauno konkursu.

JAL mārketinga vadītājs Jānis Grandāns
informē, ka šogad skolēniem tiek piedāvāti deviņi reklāmas
uzdevumi, kurus skolēni aicināti iesūtīt no rītdienas, 23.
novembra, līdz nākošā gada 17. janvārim. Konkursam starts tiks dots
rīt, 23. novembrī, pulksten 10.30.

Lai informētu skolēnus par konkursu, tā
organizatori dosies arī uz reģionāliem semināriem. Jelgavā tas
notiks ceturtdien, 25. novembrī, no pulksten 14 līdz 16 Jelgavas
Valsts ģimnāzijā. Uz to aicināts ikviens skolēns no 5. līdz 12.
klasei, kurš vēlas sevi radoši izpaust.

J.Grandāns informē, ka konkursa mērķis
ir iemācīties pielietot vispāratzītus mārketinga modeļus un tirgus
izpētes metodes uzņēmuma darbības analīzē, veidojot radošas
reklāmas konkrētam uzņēmumam. Šogad reklāmas uzdevumus piedāvā:
1188; «Multikino»; «SEB banka»; «Fantasy Park»; žurnāls «Kapitāls»;
Eiropas Hitu Radio; «Coca-Cola Hellenic Latvia»; Rīgas
Starptautiskā Ekonomikas un biznesa administrācijas augstskola;
Latvijas Valsts Meži sadarbībā ar «SEB banku» un «Clear Channel
Latvia».

JAL izpilddirektore, Jana Jakovļeva:
«Ieguvējs no reklāmas konkursa ir ikviens. Jauniešiem dalība
projektā dod lielisku iespēju iejusties reklāmas veidotāja lomā,
veicināt praktiskās iemaņas reklāmas veidošanā, kā arī attīstīt
radošo domāšanu. Konkursa noslēgumā tiks rīkota grandioza
apbalvošanas ceremonija «Cita Holivudā», kurā tiks godināti
Latvijas labākie reklāmu ideju autori, kuri saņems vērtīgas balvas
no JAL partneriem! Savukārt, uzņēmumiem dalība projektā dod iespēju
izzināt, kā viņu klienti vērtē uzņēmuma brendu, produkciju vai
pakalpojumus. Uzņēmumi iegūst arī daudz radošu ideju, kas
izmantojami brenda, produkcijas vai pakalpojuma atpazīstamības
veicināšanā!».

Ar radošā reklāmu konkursa uzdevumiem
var iepazīties mājas lapās www.pirmaismiljons.lv un
draugiem.lv/citaholivuda. Reklāmas darbus skolēni varēs augšuplādēt
īpašā sistēmā. Konkursa noslēguma ceremonija notiks 2011. gada 3.
februāri.