Plānots, ka šoruden noslēgsies apmēram piecus gadus ilgušie Jelgavas Dzelzceļa stacijas remontdarbi. Kopējās stacijas ēkas un apkārtnes atjaunošanas izmaksas esot miljons latu – tā lēš uzņēmums «Latvijas Dzelzceļš». Pašlaik atlicis vien nokrāsot ēkas fasādi, paveikt dažādus sīkus remontdarbus un sakārtot stāvlaukumu pie stacijas.
Sintija Čepanone
«Jelgavas dzelzceļa stacijā remonts nebija veikts kopš pēckara laikiem, tādēļ likumsakarīgi, ka viss tajā bija pamatīgi nolietojies – ne tikai fasāde, bet arī komunikācijas. Ēkas sienas bija mitras līdz pat otrajam stāvam. Taču nu, ja viss ritēs, kā plānots, jau oktobrī stacijas apmeklētāji varēs novērtēt paveikto,» stāsta akciju sabiedrības «Latvijas Dzelzceļš» Nekustamo īpašumu pārvaldes tehniskās ekspluatācijas daļas vadītājs Dainis Ragovskis. Viņš piebilst, ka pasažieri, visticamāk, pamanīs vien atjaunoto fasādi, kas būs nokrāsota bēšos toņos, taču milzīgs darbs un līdzekļi ieguldīti arī apmeklētāju acīm nepamanāmajā. «Uzsākot Jelgavas dzelzceļa stacijas remontu, tika ierīkota jauna siltumtrase, nomainītas inženierkomunikācijas, logi, jumts, sākta lietus kanalizācijas izbūve,» paveikto ieskicē D.Ragovskis, norādot, ka ar pašvaldības atbalstu bija iespējama sabiedriskās tualetes izveide.
D.Ragovskis atklāj, ka pašlaik norit ēkas fasādes sakārtošana, un tā tiks nokrāsota bēšos toņos. «Pēc tam minimāli sakārtosim arī stāvlaukumu stacijas priekšā – nolīdzināsim rakumus, kas radušies, rokot kabeļus, pielabosim asfalta segumu un iesēsim zālienu,» tā būvinženieris. Viņš arī piebilst, ka pašlaik remontdarbu dēļ stacijas apmeklētājiem, protams, jārēķinās ar zināmām neērtībām, taču pēc to beigām būs izdarīts viss, lai pasažieriem nodrošinātu maksimālas ērtības un ēka būtu arī vizuāli pievilcīga.