3.7 °C, 1.8 m/s, 98.9 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāRindu regulators – tagad arī Informācijas aģentūrā
Rindu regulators – tagad arī Informācijas aģentūrā
27/02/2008

Kopš šīs nedēļas sākuma pašvaldības Informācijas aģentūrā ieviesta elektroniskā rindas regulēšanas sistēma. Tā ļauj organizēt apmeklētāju plūsmu, līdz ar to nodrošināt vēl kvalitatīvāku klientu apkalpošanu.

Sintija Čepanone

Kopš šīs nedēļas sākuma pašvaldības Informācijas
aģentūrā ieviesta elektroniskā rindas regulēšanas sistēma. Tā ļauj
organizēt apmeklētāju plūsmu, līdz ar to nodrošināt vēl
kvalitatīvāku klientu apkalpošanu. 

Informācijas aģentūras vadītāja Ingrīda Āna uzsver, ka viens no
galvenajiem aģentūras uzdevumiem ir klientu apkalpošana. Lai to
veiktu pēc iespējas kvalitatīvāk, arī šeit ieviests rindu
regulators. «Ierīce ir analoga tām, kādas ir, piemēram, bankās,
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrā un citās iestādēs. Taču šis
rindu regulators ir vienkāršāks, jo nav sadales pa jomām, tāpēc
apmeklētājam nav jādomā, kuru pogu spiest – ir tikai viena:
Apmeklētāju apkalpošana,» I.Āna norāda, ka visiem Informācijas
aģentūrā strādājošajiem konsultantiem ir vienāda kompetence, tāpēc
nav būtiski, kādā jautājumā iedzīvotājs vēršas – viņam var palīdzēt
ikviens aģentūras speciālists. Jāpiebilst, ka klientus pašlaik
aģentūrā vienlaicīgi apkalpo četri cilvēki. Kad ir lielāka
apkalpotāju plūsma, pievienojas arī piektais.

«Darba procesā nereti nācās saskarties ar problēmu, ka klienta
un speciālista sarunu dzird arī trešā persona, kas gaida savu
kārtu, un tādējādi netieši piedalās citas personas problēmas
izklāstā,» Informācijas aģentūras vadītāja bilst, ka tagad tas
vairs nav iespējams, turklāt nākamajam apmeklētājam konsultants
pievēršas, kad nokārtotas visas formalitātes ar iepriekšējo.
Jāpiebilst, ka rindu regulators turpmāk ļaus pilnvērtīgāk veikt
statistiku, piemēram, cik ilgu laiku speciālisti patērē noteiktas
problēmas risināšanai, kā arī noteikt apmeklētāju plūsmas
intensitāti.

Kā novēroja «Jelgavas Vēstnesis», Informācijas aģentūras
apmeklētājus rindas regulētājs nemulsina un arī pensionāri zina, kā
tas darbojas.

Jāatgādina, ka pērn Informācijas aģentūrā vērsušies vairāk nekā
35 tūkstoši iedzīvotāju un saņemti nepilni sešpadsmit tūkstoši
fizisku un juridisku personu rakstiski iesniegumi.