10.8 °C, 2.8 m/s, 96.6 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāRisinājumu avārijas situācijās nodrošina apsaimniekotājs
Risinājumu avārijas situācijās nodrošina apsaimniekotājs
31/01/2010

«Dzīvoju Mātera ielā 28 – mājā, kuru apsaimnieko SIA «Nebruk Jelgava». Kādā sestdienas pēcpusdienā radiatori manā dzīvoklī kļuva auksti, un es zvanīju «Nebruk» Tehniskajai daļai. Tur man atbildēja, ka meistars, kas atgaisos radiatorus, būs pieejams tikai pirmdienas rītā. Par laimi, meistars ieradās tās pašas dienas vakarā,» «Jelgavas Vēstnesim» raksta Eva. Viņa vēlas uzzināt, ko darīt gadījumos, kad «Nebruk» neceļ klausuli vai meistaru sola nodrošināt tikai pēc dienas vai pat vēlāk. «Vai tiešām šādos gadījumos visu nakti jāsalst?» neizpratnē ir jelgavniece un jautā, vai pilsētā ir kāds avārijas dienests, pie kā vērsties brīvdienās un svētku dienās gadījumos, kad sabojājas centrālapkures sildelementi un tiem nepieciešama atgaisošana.

«Dzīvoju Mātera ielā 28 – mājā, kuru apsaimnieko SIA
«Nebruk Jelgava». Kādā sestdienas pēcpusdienā radiatori manā
dzīvoklī kļuva auksti, un es zvanīju «Nebruk» Tehniskajai daļai.
Tur man atbildēja, ka meistars, kas atgaisos radiatorus, būs
pieejams tikai pirmdienas rītā. Par laimi, meistars ieradās tās
pašas dienas vakarā,» «Jelgavas Vēstnesim» raksta Eva. Viņa vēlas
uzzināt, ko darīt gadījumos, kad «Nebruk» neceļ klausuli vai
meistaru sola nodrošināt tikai pēc dienas vai pat vēlāk. «Vai
tiešām šādos gadījumos visu nakti jāsalst?» neizpratnē ir
jelgavniece un jautā, vai pilsētā ir kāds avārijas dienests, pie kā
vērsties brīvdienās un svētku dienās gadījumos, kad sabojājas
centrālapkures sildelementi un tiem nepieciešama
atgaisošana.

Kā norāda SIA «Nebruk Jelgava» Apsaimniekošanas daļas vadītāja
Mirdza Buka, situācijai, kad meistars nav pieejams, nevajadzētu
rasties. «Jā, protams, mums pašiem nav tā sauktās avārijas
brigādes, taču nodrošinām meistarus, tostarp santehniķi, kas novērš
radušās problēmas, un viņi ir pieejami jebkurā laikā,» apgalvo
M.Buka. Viņa noliedz, ka apsaimniekošanas uzņēmumu klienti nevar
sazvanīt. «Telefonnumuri, pa kuriem iespējams mūs sazvanīt,
norādīti rēķinos. Arī es klientiem vienmēr atbildu uz mobilā
telefona zvaniem,» tā vadītāja.
Tiesa gan – speciāla dienesta, pie kā varētu vērsties gadījumos,
kad sabojājas centrālapkures
sildelementi un tiem nepieciešama atgaisošana, mūsu pilsētā nav –
šo pakalpojumu saviem klientiem nodrošina apsaimniekotājs. Arī SIA
«Jelgavas Nekustamā īpašuma pārvalde» valdes loceklis Juris Vidžis
norāda, ka uzņēmums Avārijas dienesta pakalpojumus visu diennakti
nodrošina vien saviem klientiem. «Avārijas dienesta pakalpojumus
citu uzņēmumu apsaimniekotajās mājās mēs varētu nodrošināt vien
tādā gadījumā, ja konkrētais apsaimniekotājs ar dzīvokļu īpašnieku
piekrišanu par to ar mums būtu noslēdzis līgumu,» skaidro
J.Vidžis. 
Jāpiebilst, ka sašutumu par SIA «Nebruk Jelgava» «Jelgavas
Vēstnesim» pauda arī kāda Smilšu ielas 26 iedzīvotāja – viņa
sūdzējās, ka mājās nav ūdens, jo apsaimniekotāja nolaidības dēļ
aizsalušas caurules. Tiesa gan – šajā situācijā «vainīga» bija
ūdensvada avārija, kas notikusi tajā dienā. Ūdens piegāde bija
pārtraukta ne tikai konkrētajam dzīvoklim, bet visai mājai un arī
daļai pilsētas.
Sagatavoja Sintija Čepanone