18.5 °C, 3.5 m/s, 73.2 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāSāk bedrīšu remontu pēc vasaras tehnoloģijas
Sāk bedrīšu remontu pēc vasaras tehnoloģijas
02/04/2008

No šodienas līdz pilsētas svētkiem pakāpeniski tiks «aizlāpītas» ne tikai avārijas, bet arī pārējās ielu bedres. Tagad ceļu seguma remontdarbus var veikt kvalitatīvāk, jo līdz ar siltāku laiku sāk ražot bituma emulsiju, kas nodrošina iepriekšējā un jaunieklātā asfalta labāku savstarpēju saķeri.

Daiga Laukšteina

Foto: Ivars Veiliņš

No šodienas līdz pilsētas svētkiem pakāpeniski tiks
«aizlāpītas» ne tikai avārijas, bet arī pārējās ielu bedres. Tagad
ceļu seguma remontdarbus var veikt kvalitatīvāk, jo līdz ar siltāku
laiku sāk ražot bituma emulsiju, kas nodrošina iepriekšējā un
jaunieklātā asfalta labāku savstarpēju saķeri.

Pašvaldības aģentūras «Pilsētsaimniecība» Ielu uzturēšanas –
realizācijas nodaļas vadītājs Imants Auders norāda, ka iestājies
pietiekami silts laiks, lai kā jau katru gadu pavasaros labotu
brauktuvju segumu. Viņš arī šorīt, apbraukājot pilsētas teritoriju,
secina, ka kopumā, salīdzinot ar pērno gadu, bedrīšu ir mazāk.
Taču, protams, ir izveidojušās jaunas, kas jāaiztaisa. Tā visu
bedru remonts lielos apjomos līdz pilsētas svētkiem maijā būs
noslēdzies.

«Pilsētsaimniecības» ielu ekspluatācijas inženieris Edgars
Rubenis klāsta, ka pēc kārtas visas bedres tiks lāpītas šodien,
sākot ar Asteru ielu. Tālāk remontdarbi paredzēti Staļģenes,
Bauskas ielā, Kārniņu ceļā, Garozas, Aviācijas, Satiksmes ielā un
citur pilsētā. Darba izpildītājs ir SIA «Kulk». Labvēlīgos
apstākļos tuvākajās dienās bedrīšu remontu veiks divas uzņēmuma
brigādes.

Tikai tagad var sākt kvalitatīvāku bedrīšu remontu ar bituma
emulsiju, ko gada aukstākajos mēnešos sasalšanas dēļ neražo.
Patlaban jau ir iespējams vispirms ar gaisu bedri kārtīgi iztīrīt
tā, lai nokrīt arī asfalta kustīgās daļiņas, tad labākai saķerei
nopiķēt ar bituma emulsiju, un visbeidzot ieklāt karsto
asfaltbetonu, ko noblietē.

Avārijas bedres ar karsto asfaltu tika aizklātas arī ziemas
laikā, taču tad bija jāiztiek bez bituma emulsijas starpkārtas, kas
nodrošina «ielāpam» ilgāku mūžu.