4.6 °C, 2.5 m/s, 86.7 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāSatiksmes drošību uzlabos Rūpniecības un Atmodas ielas posmā
Satiksmes drošību uzlabos Rūpniecības un Atmodas ielas posmā
21/01/2010

Jelgavas pašvaldība izsludinājusi iepirkumu, lai noskaidrotu uzņēmumu, kas veiks divu krustojumu rekonstrukciju mūsu pilsētā. Plānots sakārtot Rūpniecības ielas krustojumu ar Filozofu ielu un Rūpniecības ielas krustojumu ar Dambja ielu, kas, pēc autovadītāju un gājēju novērojumiem, ir vieni no grūtāk šķērsojamajiem un apdraud satiksmes dalībnieku drošību.

Sintija Čepanone

Jelgavas pašvaldība
izsludinājusi iepirkumu, lai noskaidrotu uzņēmumu, kas veiks divu
krustojumu rekonstrukciju mūsu pilsētā. Plānots sakārtot
Rūpniecības ielas krustojumu ar Filozofu ielu un Rūpniecības ielas
krustojumu ar Dambja ielu, kas, pēc autovadītāju un gājēju
novērojumiem, ir vieni no grūtāk šķērsojamajiem un apdraud
satiksmes dalībnieku drošību.

 

Kā liecina informācija pašvaldības mājas
lapā www.pilsetsaimnieciba.lv,
iepirkums izsludināts par rekonstrukcijas darbiem satiksmes
drošības uzlabošanai Rūpniecības – Atmodas ielas posmā, Jelgavā.
Šie darbi paredzēti aktivitātē «Satiksmes drošības uzlabojumi
apdzīvotās vietās ārpus Rīgas», realizējot Eiropas Reģionālās
attīstības fonda līdzfinansēto projektu «Satiksmes drošības
uzlabošana Rūpniecības – Atmodas ielas posmā, Jelgavā».

Realizējot šo projektu, satiksmes
organizācija tiks uzlabota divos krustojumos – tiks sakārtots
Filozofu ielas un Dambja ielas krustojums ar Rūpniecības ielu,
izbūvējot luksoforus, ielu apgaismojumu, kā arī gājēju ietves starp
abiem krustojumiem. Kā norādīts iepirkuma nolikumā, būvprojekts
jārealizē šogad četru mēnešu laikā, darbus uzsākot atkarībā no
laika apstākļiem, taču ne vēlāk kā 1. maijā. Turklāt darbi
jāsaskaņo ar SIA «Jelgavas ūdens», kas plāno veikt ūdensvada un
kanalizācijas tīklu izbūvi Rūpniecības ielas posmā no Filozofu līdz
Dambja ielai.

Kā prasība pretendentiem tiek izvirzīta
arī satiksmes kustības nodrošināšana rekonstrukcijas darbu gaitā.
Proti, rekonstruējamajos objektos satiksmes kustība nedrīkst būt
pilnībā slēgta. 

 

Foto: Ivars Veiliņš