23.4 °C, 1.8 m/s, 56.7 %

Latvijā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsLatvijā«Swedbank» brīdina par viltus e-pasta vēstulēm, kas tiek sūtītas bankas vārdā
«Swedbank» brīdina par viltus e-pasta vēstulēm, kas tiek sūtītas bankas vārdā
26/05/2011

Šodien vairāki «Swedbank» klienti saņēmuši viltus e-pasta vēstules, kas sūtītās it kā bankas vārdā ar lūgumu apstiprināt savu e-pasta adresi, noklikšķinot uz saites, kurā pēc tam tiek lūgts ievadīt internetbankas paroles.

Šodien vairāki «Swedbank» klienti saņēmuši viltus
e-pasta vēstules, kas sūtītās it kā bankas vārdā ar lūgumu
apstiprināt savu e-pasta adresi, noklikšķinot uz saites, kurā pēc
tam tiek lūgts ievadīt internetbankas paroles.

«Swedbank» aicina klientus to nedarīt un šo e-pastu izdzēst.

Bankas preses sekretāre Kristīne Jakubovska biznesa portālam
«Nozare.lv» norādīja, ka šis ir klasisks un pasaulē izplatīts
veids, kā mēģina maldināt cilvēkus un uzzināt viņu konfidenciālos
datus. Šādus gadījumus saucot par «phishing».

Jakubovska apgalvoja, ka banka pārbauda šo gadījumu.

Viņa arī pateicās klientiem par modrību, atgādinot, ka banka
nekad nelūgs no klienta rekvizītus, kuri nepieciešami elektronisko
pakalpojumu izmantošanai – ne e-pasta, ne zvana veidā.

Jakubovska arī uzsvēra, ka «Swedbank» nodrošina internetbankai
augstākā līmeņa aizsardzību un aicina klientus sargāt savus
konfidenciālos piekļuves datus. Ja klientam rodas šaubas par kādu
darījumu, vēstuli, e-pastu vai zvanu, viņi tiek lūgti sazināties ar
banku.

LETA