Svētās Trīsvienības baznīcas tornis veiksmīgi startēja Baltijas pilsētu savienības organizētajā konkursā «Veiksmīgākais tūrisma produkts 2011», kur ieguva trešo vietu, ziņo Jelgavas reģionālā Tūrisma centra sabiedrisko attiecību speciāliste Alise Ozoliņa.
www.jelgavasvestnesis.lv
2011. gads Jelgavas Svētās Trīsvienības baznīcas tornim bijis darbīgs un notikumiem bagāts – aizvadīti daudzi pasākumi, uzņemti nozīmīgi viesi, kopā ar pilsētniekiem svinēti svētki. Atjaunoto torni un tā darbu atzinīgi ir novērtējuši arī eksperti – pagājušajā gadā tika saņemta Kultūras mantojuma gada balva un gada balva dizainā. Šim balvām pievienojusies arī 3. vieta konkursā «Veiksmīgākais tūrisma produkts 2011». Kā atzīst Trīsvienības baznīcas torņa pārstāvji, godalgotas vietas iegūšana starptautiskā konkursā ir nozīmīgs sasniegums, kas norāda, ka Jelgavas pilsētas darbs ir ticis novērtēts un tās tūrisma piedāvājums var būt konkurētspējīgs arī starptautiskā mērogā. «Šādas atzinības sniedz papildu stimulu turpināt attīstību un pilsētas viesiem aizvien piedāvāt jaunas un inovatīvas tūrisma iespējas,» tā A.Ozoliņa. Baltijas Pilsētu savienība dibināta 1991. gada septembrī un apvieno 106 pilsētas, tostarp Jelgavu, no desmit valstīm Baltijas jūras reģionā. Katru gadu savienība izsludina konkursu «Tourist hit of the season», kura mērķis ir noteikt labāko tūrisma produktu, vietu, pasākumu vai ideju konkrētajā gadā, tādējādi popularizējot Baltijas jūras reģionu kā tūrisma galamērķi. Labākais tūrisma produkts tiek noteikts, balstoties uz vairākiem kritērijiem, tajā skaitā atbilstību Baltijas Pilsētu savienības mērķiem, rīkotajiem kultūras pasākumiem, apmeklētāju skaitam un tamlīdzīgi. 2011. gada konkursā pirmo vietu ieņēma kultūras tramvajs, kas vasarā kursēja pa Liepājas ielām un iepazīstināja tās iedzīvotājus un viesus ar Liepājas kultūras vērtībām un tradīcijām. Otrajā vietā – Lebas pilsētas (Polija) vēstures centrs, savukārt trešajā vietā– Jelgavas Svētās Trīsvienības baznīcas tornis. Foto: Ivars Veiliņš