1.5 °C, 3.7 m/s, 93.7 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāTrīsvienības baznīcas tornis – viens no veiksmīgākajiem tūrisma produktiem
Trīsvienības baznīcas tornis – viens no veiksmīgākajiem tūrisma produktiem
17/01/2012

Svētās Trīsvienības baznīcas tornis veiksmīgi startēja Baltijas pilsētu savienības organizētajā konkursā «Veiksmīgākais tūrisma produkts 2011», kur ieguva trešo vietu, ziņo Jelgavas reģionālā Tūrisma centra sabiedrisko attiecību speciāliste Alise Ozoliņa.

www.jelgavasvestnesis.lv

Svētās Trīsvienības baznīcas tornis veiksmīgi startēja
Baltijas pilsētu savienības organizētajā konkursā «Veiksmīgākais
tūrisma produkts 2011», kur ieguva trešo vietu, ziņo Jelgavas
reģionālā Tūrisma centra sabiedrisko attiecību speciāliste Alise
Ozoliņa.

2011. gads Jelgavas Svētās Trīsvienības baznīcas tornim bijis
darbīgs un notikumiem bagāts – aizvadīti daudzi pasākumi, uzņemti
nozīmīgi viesi, kopā ar pilsētniekiem svinēti svētki. Atjaunoto
torni un tā darbu atzinīgi ir novērtējuši arī eksperti – pagājušajā
gadā tika saņemta Kultūras mantojuma gada balva un gada balva
dizainā. Šim balvām pievienojusies arī 3. vieta konkursā
«Veiksmīgākais tūrisma produkts 2011».
Kā atzīst Trīsvienības baznīcas torņa pārstāvji, godalgotas vietas
iegūšana starptautiskā konkursā ir nozīmīgs sasniegums, kas norāda,
ka Jelgavas pilsētas darbs ir ticis novērtēts un tās tūrisma
piedāvājums var būt konkurētspējīgs arī starptautiskā mērogā.
«Šādas atzinības sniedz papildu stimulu turpināt attīstību un
pilsētas viesiem aizvien piedāvāt jaunas un inovatīvas tūrisma
iespējas,» tā A.Ozoliņa.
Baltijas Pilsētu savienība dibināta 1991. gada septembrī un apvieno
106 pilsētas, tostarp Jelgavu, no desmit valstīm Baltijas jūras
reģionā. Katru gadu savienība izsludina konkursu «Tourist hit of
the season», kura mērķis ir noteikt labāko tūrisma produktu, vietu,
pasākumu vai ideju konkrētajā gadā, tādējādi popularizējot Baltijas
jūras reģionu kā tūrisma galamērķi. Labākais tūrisma produkts tiek
noteikts, balstoties uz vairākiem kritērijiem, tajā skaitā
atbilstību Baltijas Pilsētu savienības mērķiem, rīkotajiem kultūras
pasākumiem, apmeklētāju skaitam un tamlīdzīgi. 2011. gada konkursā
pirmo vietu ieņēma kultūras tramvajs, kas vasarā kursēja pa
Liepājas ielām un iepazīstināja tās iedzīvotājus un viesus ar
Liepājas kultūras vērtībām un tradīcijām. Otrajā vietā – Lebas
pilsētas (Polija) vēstures centrs, savukārt trešajā vietā– Jelgavas
Svētās Trīsvienības baznīcas tornis.
Foto: Ivars Veiliņš