5.4 °C, 8.9 m/s, 91.4 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāUzslavēt labu servisu aicinās arī Jelgavas uzņēmumi
Uzslavēt labu servisu aicinās arī Jelgavas uzņēmumi
02/02/2012

Turpinās pieteikšanās kampaņai «Uzslavē labu servisu!», lai kopīgi celtu klientu servisa līmeni Latvijā. Šobrīd tai pieteikušies uzņēmumi no visas Latvijas ar vairāk nekā 500 klientu apkalpošanas vietām. Jelgavu pārstāv SIA «Jelgavas komunālie pakalpojumi» un viesnīca «Jelgava», kā arī banku un apdrošināšanas kompāniju filiāles. Taču uzņēmumu pieteikšanās vēl turpināsies līdz 15. februārim. Uzslavēt uzņēmumus varēs no 1. marta.

www.jelgavasvestnesis.lv

Turpinās pieteikšanās kampaņai «Uzslavē labu servisu!»,
lai kopīgi celtu klientu servisa līmeni Latvijā. Šobrīd tai
pieteikušies uzņēmumi no visas Latvijas ar vairāk nekā 500 klientu
apkalpošanas vietām. Jelgavu pārstāv SIA «Jelgavas komunālie
pakalpojumi» un viesnīca «Jelgava», kā arī banku un apdrošināšanas
kompāniju filiāles. Taču uzņēmumu pieteikšanās vēl turpināsies līdz
15. februārim. Uzslavēt uzņēmumus varēs no 1. marta.

Labsserviss.lv vadītāja Latvijā Unda Krieviņa informē, ka kampaņas
«Uzslavē labu servisu!» gaitā visa sabiedrība varēs novērtēt labu
apkalpošanu un uzslavēt uzņēmumus, iestādes un to darbiniekus.
Šogad kampaņai jau pieteikušies uzņēmumi ar vairāk nekā 500 klientu
apkalpošanas vietām Latvijā. Tostarp Autotransporta direkcija,
apdrošināšanas kompānija «Balta», Bērnu klīniskā universitātes
slimnīca, biznesa augstskola «Turība», «City Fitness», «DPD», «If
Apdrošināšana», «Jelgavas komunālie pakalpojumi», kinoteātris
«Cinamon», «Lattelecom», «Latvijas Balzams», «Lāči», «Lursoft IT»,
«Nordea», «Oriflame», «Stenders», «Swedbank», Valmieras pilsētas
pašvaldība, Valsts zemes dienests», viesnīca «Jelgava» un citi.
«Šogad kampaņā piedalās ne tikai pagājušā gada uzņēmumi, bet lielu
interesi izrāda uzņēmumi un iestādes, kas vēlas piedalīties pirmo
reizi, jo apzinās, ka klientu apkalpošana nenoliedzami ir viens no
galvenajiem faktoriem uzņēmumu konkurētspējā. Dalība kampaņā ir
lielisks veids, kā saņemt atgriezenisko saiti no sava klienta un
motivēt darbiniekus nenogurt, bet, saņemot pozitīvās atsauksmes,
gūt jaunu enerģiju darbam,» uzsver Labsserviss.lv projekta vadītāja
U.Krieviņa.
Kampaņā var iesaistīties jebkurš uzņēmums, kas sniedz pakalpojumu
privātā sektorā, kā arī aicināta iesaistīties jebkura valsts un
pašvaldību iestāde. Pieteikšanās notiek līdz 15. februārim, nosūtot
pieteikuma anketu, ko var atrast mājas lapā www.labsserviss.lv.
Kampaņas laikā apkalpošanas vietās martā tiks izvietoti kampaņas
atribūti, kas pauž aicinājumu «Uzslavē labu servisu!». Turpat
norādīti arī veidi, kā jebkurš klients var uzslavēt šī uzņēmuma,
iestādes apkalpošanu – internetā, pa informatīvo tālruni 1188 vai
pašā apkalpošanas vietā. 12. aprīlī tiks noteiktas un paziņotas
uzslavētākās iestādes un uzņēmumi.
Kampaņu veido divas vienlīdz būtiskas sadaļas – sabiedrības
uzslavas, kas tiek izteiktas visu marta mēnesi par dalībnieku, kas
snieguši izcilu klientu servisu, un klientu servisa novērtējums, ko
veic sadarbības partneris «DIVE Latvija».
Sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru arī šogad
norisināsies nozīmīga kampaņas sadaļa – tiks meklētas sabiedrībai
un uzņēmumiem draudzīgākās valsts iestādes, aktualizējot klientu
servisa jautājumu tieši valsts iestādēs un organizācijās.
Foto: Ivars Veiliņš