Turpinās pieteikšanās kampaņai «Uzslavē labu servisu!», lai kopīgi celtu klientu servisa līmeni Latvijā. Šobrīd tai pieteikušies uzņēmumi no visas Latvijas ar vairāk nekā 500 klientu apkalpošanas vietām. Jelgavu pārstāv SIA «Jelgavas komunālie pakalpojumi» un viesnīca «Jelgava», kā arī banku un apdrošināšanas kompāniju filiāles. Taču uzņēmumu pieteikšanās vēl turpināsies līdz 15. februārim. Uzslavēt uzņēmumus varēs no 1. marta.
www.jelgavasvestnesis.lv
Labsserviss.lv vadītāja Latvijā Unda Krieviņa informē, ka kampaņas «Uzslavē labu servisu!» gaitā visa sabiedrība varēs novērtēt labu apkalpošanu un uzslavēt uzņēmumus, iestādes un to darbiniekus. Šogad kampaņai jau pieteikušies uzņēmumi ar vairāk nekā 500 klientu apkalpošanas vietām Latvijā. Tostarp Autotransporta direkcija, apdrošināšanas kompānija «Balta», Bērnu klīniskā universitātes slimnīca, biznesa augstskola «Turība», «City Fitness», «DPD», «If Apdrošināšana», «Jelgavas komunālie pakalpojumi», kinoteātris «Cinamon», «Lattelecom», «Latvijas Balzams», «Lāči», «Lursoft IT», «Nordea», «Oriflame», «Stenders», «Swedbank», Valmieras pilsētas pašvaldība, Valsts zemes dienests», viesnīca «Jelgava» un citi. «Šogad kampaņā piedalās ne tikai pagājušā gada uzņēmumi, bet lielu interesi izrāda uzņēmumi un iestādes, kas vēlas piedalīties pirmo reizi, jo apzinās, ka klientu apkalpošana nenoliedzami ir viens no galvenajiem faktoriem uzņēmumu konkurētspējā. Dalība kampaņā ir lielisks veids, kā saņemt atgriezenisko saiti no sava klienta un motivēt darbiniekus nenogurt, bet, saņemot pozitīvās atsauksmes, gūt jaunu enerģiju darbam,» uzsver Labsserviss.lv projekta vadītāja U.Krieviņa. Kampaņā var iesaistīties jebkurš uzņēmums, kas sniedz pakalpojumu privātā sektorā, kā arī aicināta iesaistīties jebkura valsts un pašvaldību iestāde. Pieteikšanās notiek līdz 15. februārim, nosūtot pieteikuma anketu, ko var atrast mājas lapā www.labsserviss.lv. Kampaņas laikā apkalpošanas vietās martā tiks izvietoti kampaņas atribūti, kas pauž aicinājumu «Uzslavē labu servisu!». Turpat norādīti arī veidi, kā jebkurš klients var uzslavēt šī uzņēmuma, iestādes apkalpošanu – internetā, pa informatīvo tālruni 1188 vai pašā apkalpošanas vietā. 12. aprīlī tiks noteiktas un paziņotas uzslavētākās iestādes un uzņēmumi. Kampaņu veido divas vienlīdz būtiskas sadaļas – sabiedrības uzslavas, kas tiek izteiktas visu marta mēnesi par dalībnieku, kas snieguši izcilu klientu servisu, un klientu servisa novērtējums, ko veic sadarbības partneris «DIVE Latvija». Sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru arī šogad norisināsies nozīmīga kampaņas sadaļa – tiks meklētas sabiedrībai un uzņēmumiem draudzīgākās valsts iestādes, aktualizējot klientu servisa jautājumu tieši valsts iestādēs un organizācijās. Foto: Ivars Veiliņš