25.4 °C, 2.7 m/s, 65.2 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāValsts darba inspekcija varēs apkalpot divreiz vairāk klientu
Valsts darba inspekcija varēs apkalpot divreiz vairāk klientu
13/05/2010

Nesen sākusi darboties otra Valsts darba inspekcijas klientu apkalpošanas telefona līnija. «Tagad iedzīvotāju zvani tiek pieņemti darba dienās no pulksten 9 līdz 17 bez pusdienas pārtraukuma,» informē Zemgales reģiona Valsts darba inspekcijas vadītājs Valdis Dūms, piebilstot, ka nu vienlaikus varēs apkalpot divreiz vairāk klientu.

Ilze Knusle-Jankevica

Nesen sākusi darboties otra Valsts darba inspekcijas
klientu apkalpošanas telefona līnija. «Tagad iedzīvotāju zvani tiek
pieņemti darba dienās no pulksten 9 līdz 17 bez pusdienas
pārtraukuma,» informē Zemgales reģiona Valsts darba inspekcijas
vadītājs Valdis Dūms, piebilstot, ka nu vienlaikus varēs apkalpot
divreiz vairāk klientu.

 
Šobrīd darbojas divas klientu apkalpošanas telefona līnijas, kuras
tiek apkalpotas centralizēti. Ikviens, kuram ir kādas sūdzības,
neskaidrības vai informācija, var zvanīt pa tālruņa numuru 67186522
vai 67186523. «Apkopotie dati rāda, ka šā gada pirmajos divos
mēnešos valsts Darba inspekcija sniegusi 3500 konsultāciju, tāpēc
domāju, ka bija nepieciešams ieviest vēl vienu līniju,» situāciju
raksturo V.Dūms.

V.Dūms piebilst, ka šogad Jelgavā lieli nelaimes gadījumi darbā nav
notikuši, tomēr iedzīvotāju zvani tiek saņemti. Atgādinām, ka darba
inspekcijas speciālistus Jelgavā var sazvanīt pa tālruņa numuriem
63090420 vai 63090407.