19.8 °C, 2.6 m/s, 90.8 %

Pilsētā

«Vasara bija par īsu»
21/08/2009

Jelgavas pilsētas un rajona Policijas pārvalde meklē bezvēsts pazudušo, 1997. gadā dzimušo Mareku Milni, kurš vakar, 2. septembrī, ap pulksten 8.30 izgāja no savas dzīvesvietas Jelgavā, Aviācijas ielā, lai dotos uz 4.vidusskolu, taču ne skolā, ne dzīvesvietā nav ieradies.

 

Viktors Valainis, «Post club»
līdzīpašnieks:

«Galvenais izklaides vietu uzdevums ir spēja
pielāgoties mainīgiem apstākļiem. Mēs rēķinājāmies ar to, ka vasarā
no Jelgavas aizbrauc studenti, tātad mums jāspēj pārorientēties.
Manuprāt, ar to labi esam tikuši galā – vasaras bilance nav slikta.
Patiesībā klubā studentu brīvlaikā vienkārši ir pamainījusies
publika – cenšamies piesaistīt vairāk pilsētas jauniešu. Mēs neesam
definējuši, ka būtu kāda konkrēta iedzīvotāju slāņa klubs – tiklab
pie mums nāk atpūsties jaunieši, kā cilvēki gados. Galvenais ir
radīt apstākļus, kas apmierina dažāda vecuma publiku, un to mēs arī
cenšamies. Var teikt, ka vasara mums pat ir izrādījusies par īsu,
lai īstenotu visas savas ieceres. 

Klubs nav tikai četras sienas – mēs savu
pakalpojumu iznesam arī ārpus kluba. Jau Pilsētas svētkos un arī
Smilšu skulptūru festivālā lieliska sadarbība izveidojās ar
pašvaldības aģentūru «Kultūra», organizējot vakara pasākumus Pasta
salā. Nākamais būs Piena, maizes un medus svētku laikā. Tāpat mēs
savu pasākumus esam gatavi organizēt arī citviet Latvijā, piemēram,
šovasar vairāki jau ir notikuši Biķerniekos. Tas tikai pierāda, ka
ir jāstrādā un jāmeklē iespējas, lai sevi pierādītu, nopelnītu, un
tad arī krīze nebaida.

Manuprāt, jelgavnieki prot atpūsties, un mēs
no savas puses cenšamies radīt tam arvien labākus apstākļus. Jau
septembrī «Post club» atvērsim divas jaunas zāles, kas arī būs
papildu ieguvums klientiem – vienā atradīsies tāda kā relaksācijas
zona VIP klientiem, bet otrajā zālē vairāk strādāsim uz šova
elementiem. Apmeklētājiem tas neprasīs papildu izdevumus – ieejas
cena klubā tik un tā būs viena, taču iespēju būs vairāk. Jā,
protams, ir riskants pasākums šobrīd ieguldīt naudu un cerēt, ka tā
atmaksāsies, taču, ja tu to dari ar pārliecību, tad rezultāts
būs.

Mēs jau šobrīd esam ievērojuši, ka klubu
apmeklē ne tikai jelgavnieki, bet šurp brauc arī tuvāko rajonu
cilvēki, rīdzinieki. Tātad mēs spējam cilvēkus piesaistīt
Jelgavai. 

Mēs esam jauns klubs Jelgavā, un, šķiet, līdz
ar mūsu darbības uzsākšanu savā veidā ir pamainījusies situācija
pilsētas izklaides vietās. Katrā ziņā konkurence vienmēr ir
patīkama – tas ir dzinulis strādāt vēl labāk, un ideju mums
netrūkst. Tagad kā vienu no mērķiem sev esam izvirzījuši vēlmi
parādīt, ko īsti nozīmē orientēties uz studentu publiku. Jo man
šķiet, ka bieži vien izklaides vietas Jelgavā gaužas, ka to darbība
ir cikliska, jo vasarā, kad studenti izbrauc no pilsētas, iestājas
relatīvs klusums. Tad nu visi gaida rudeni, kad studenti
atgriezīsies. Bet vai kāds tā īsti strādā uz studentu publiku?!
Domāju, ka ne.»