Jelgavas pilsētas un rajona Policijas pārvalde meklē bezvēsts pazudušo, 1997. gadā dzimušo Mareku Milni, kurš vakar, 2. septembrī, ap pulksten 8.30 izgāja no savas dzīvesvietas Jelgavā, Aviācijas ielā, lai dotos uz 4.vidusskolu, taču ne skolā, ne dzīvesvietā nav ieradies.
Viktors Valainis, «Post club» līdzīpašnieks:
«Galvenais izklaides vietu uzdevums ir spēja pielāgoties mainīgiem apstākļiem. Mēs rēķinājāmies ar to, ka vasarā no Jelgavas aizbrauc studenti, tātad mums jāspēj pārorientēties. Manuprāt, ar to labi esam tikuši galā – vasaras bilance nav slikta. Patiesībā klubā studentu brīvlaikā vienkārši ir pamainījusies publika – cenšamies piesaistīt vairāk pilsētas jauniešu. Mēs neesam definējuši, ka būtu kāda konkrēta iedzīvotāju slāņa klubs – tiklab pie mums nāk atpūsties jaunieši, kā cilvēki gados. Galvenais ir radīt apstākļus, kas apmierina dažāda vecuma publiku, un to mēs arī cenšamies. Var teikt, ka vasara mums pat ir izrādījusies par īsu, lai īstenotu visas savas ieceres.
Klubs nav tikai četras sienas – mēs savu pakalpojumu iznesam arī ārpus kluba. Jau Pilsētas svētkos un arī Smilšu skulptūru festivālā lieliska sadarbība izveidojās ar pašvaldības aģentūru «Kultūra», organizējot vakara pasākumus Pasta salā. Nākamais būs Piena, maizes un medus svētku laikā. Tāpat mēs savu pasākumus esam gatavi organizēt arī citviet Latvijā, piemēram, šovasar vairāki jau ir notikuši Biķerniekos. Tas tikai pierāda, ka ir jāstrādā un jāmeklē iespējas, lai sevi pierādītu, nopelnītu, un tad arī krīze nebaida.
Manuprāt, jelgavnieki prot atpūsties, un mēs no savas puses cenšamies radīt tam arvien labākus apstākļus. Jau septembrī «Post club» atvērsim divas jaunas zāles, kas arī būs papildu ieguvums klientiem – vienā atradīsies tāda kā relaksācijas zona VIP klientiem, bet otrajā zālē vairāk strādāsim uz šova elementiem. Apmeklētājiem tas neprasīs papildu izdevumus – ieejas cena klubā tik un tā būs viena, taču iespēju būs vairāk. Jā, protams, ir riskants pasākums šobrīd ieguldīt naudu un cerēt, ka tā atmaksāsies, taču, ja tu to dari ar pārliecību, tad rezultāts būs.
Mēs jau šobrīd esam ievērojuši, ka klubu apmeklē ne tikai jelgavnieki, bet šurp brauc arī tuvāko rajonu cilvēki, rīdzinieki. Tātad mēs spējam cilvēkus piesaistīt Jelgavai.
Mēs esam jauns klubs Jelgavā, un, šķiet, līdz ar mūsu darbības uzsākšanu savā veidā ir pamainījusies situācija pilsētas izklaides vietās. Katrā ziņā konkurence vienmēr ir patīkama – tas ir dzinulis strādāt vēl labāk, un ideju mums netrūkst. Tagad kā vienu no mērķiem sev esam izvirzījuši vēlmi parādīt, ko īsti nozīmē orientēties uz studentu publiku. Jo man šķiet, ka bieži vien izklaides vietas Jelgavā gaužas, ka to darbība ir cikliska, jo vasarā, kad studenti izbrauc no pilsētas, iestājas relatīvs klusums. Tad nu visi gaida rudeni, kad studenti atgriezīsies. Bet vai kāds tā īsti strādā uz studentu publiku?! Domāju, ka ne.»