Pakalpojuma sniedzējs
Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes “Centrālā pārvalde” Būvvalde
Pakalpojuma īss apraksts
Gadījumos, kad būvei nav saglabājies neviens konstruktīvais elements un teritorija ir sakārtota, Būvvalde pēc zemes vai būves īpašnieka vai, ja tāda nav – tiesiskā valdītāja, lietotāja pieprasījuma saņemšanas sagatavo izziņu, kas apliecina būves neesību dabā.
Pakalpojuma saņēmējs
Zemes vai būves īpašnieks, tiesiskais valdītājs, vai lietotājs.
Veidlapas
Nav.
Informācija par personas datu apstrādi
Pieprasīšanas kanāli
e-pakalpojums Būvniecības informācijas sistēmā bis.gov.lv “Iesniegums par būves neesību”
Saņemšanas kanāli
Būvniecības informācijas sistēmā bis.gov.lv
Pakalpojuma saņemšanas procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana.
Ja būvei nav saglabājies neviens konstruktīvais elements un teritorija ir sakārtota, Personai jāiesniedz iesniegums.
Pakalpojumu var pieprasīt elektroniski, izmantojot Būvniecības informācijas sistēmas e-pakalpojumu.
Iesniedzot iesniegumu par būves neesību būvniecības informācijas sistēmā var veidot pieprasījumus VZD (Valsts zemes dienestam) un VVDZ (Valsts Vienotai Datorizētai Zemesgrāmatai) dzēst ierakstīto būvi līdz ar izziņas par būves neesību apstiprināšanu.
Iesnieguma izskatīšana
Būvvalde pēc pieprasījuma saņemšanas 10 darbdienu laikā veic apsekošanu dabā un izdod dokumentu, kas apliecina būves neesību. Izziņā par būves neesību būvvalde norāda ziņas par objektu (būves kadastra apzīmējums, būves īpašnieks, būves lietošanas veids un būves raksturlielumi) un zemesgabalu (zemes vienības kadastra apzīmējums, zemes vienības adrese, zemesgabala īpašnieks).
Pakalpojuma saņemšana.
Persona atbildi saņem elektroniski Būvniecības informācijas sistēmā.
Tiesiskais regulējums
Apstrīdēšanas vai pārsūdzības procesa apraksts
Uzziņas par pakalpojumu
Jelgavas valstspilsētas pašvaldības Klientu apkalpošanas centrs, 131.kab.; adrese: Lielā iela 11, Jelgava; tālrunis: 63005522, 63005566; e-pasts: pasts@jelgava.lv
Informācija atjaunota 01.09.2025.