Līdz svētkiem 14. septembrī tētiem visā Latvijā tiks piegādāti 15 000 apsveikuma pastkaršu. Akcijā izsūtītās pastkartītes Jelgavā saņems 333 tēti, informē Latvijas Pasta pārstāve Zane Plone.
www.jelgavasvestnesis.lv
Izmantojot savu «Twitter» kontu, ikviens interesents 2. un 3. septembrī varēja reģistrēties interneta vietnē www.nosutipastkarti.lv, izvēlēties kādu no trim piedāvātajiem pastkaršu dizaina variantiem un uzticēt Latvijas Pastam Tēva dienas apsveikuma kartīti nosūtīt līdz 14. septembrim.
Kaut gan Tēva dienas kartīšu sūtīšanas akcija «Twitter» tika organizēta pirmo reizi, tētu sveicēju aktivitāte ir daudz augstāka nekā pirmajā Mātes dienas pastkaršu sūtīšanas kampaņā 2011. gadā. Tas nozīmē, ka sociālo tīklu lietotāji arvien atzinīgāk vērtē iespēju nosūtītu īstu un oriģinālu apsveikumu saviem tuviniekiem, vērtē Latvijas Pastā.
Kopumā divu dienu laikā nosūtītas 15 000 Tēva dienas pastkartītes tētiem, vectēviem un krusttēviem visā Latvijā.
Akcijas organizatori vērtē, ka palielinājies to iedzīvotāju skaits, kas pastkaršu aizpildīšanai izmanto nevis datoru, bet kādu no mobilajām ierīcēm – tālruni vai planšetdatoru. Salīdzinājumā ar Mātes dienas akciju 2014. un 2013. gadā, kad mobilās ierīces izmantoja attiecīgi 45 procenti un 25 procenti dalībnieku, Tēva dienas pastkartīšu sūtīšanas akcijā 48 procenti dalībnieku pastkartes aizpildīja ar planšetdatora vai mobilā tālruņa starpniecību.
Neskatoties uz to, ka Latvijas Pasts atkārtoti aicināja pievērst uzmanību tam, lai tiktu norādīta precīza saņēmēja adrese, diemžēl arī šogad daļa adresātu pastkartes nesaņems nepilnīgi vai nepareizi norādītu adrešu dēļ.
2011. gadā «Twitter» lietotāji savām mammām nosūtīja 2867 pastkartes, savukārt šā gada Māmiņu dienas pastkaršu sūtīšanas akcijā nosūtīto pastkaršu skaits sasniedza jau 25 000. No 2011. līdz 2014. gadam «Twitter» un «Facebook» lietotāji savām māmiņām kopumā nosūtījuši gandrīz 60 000 pastkaršu.