21.8 °C, 3.4 m/s, 74.7 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētā333 Jelgavas tētiem nosūtītas pastkartes svētkos
333 Jelgavas tētiem nosūtītas pastkartes svētkos
04/09/2014

Līdz svētkiem 14. septembrī tētiem visā Latvijā tiks piegādāti 15 000 apsveikuma pastkaršu. Akcijā izsūtītās pastkartītes Jelgavā saņems 333 tēti, informē Latvijas Pasta pārstāve Zane Plone.

www.jelgavasvestnesis.lv

Līdz svētkiem 14. septembrī tētiem
visā Latvijā tiks piegādāti 15 000 apsveikuma pastkaršu. Akcijā
izsūtītās pastkartītes Jelgavā saņems 333 tēti, informē Latvijas
Pasta pārstāve Zane Plone.

Izmantojot savu «Twitter» kontu, ikviens
interesents 2. un 3. septembrī varēja reģistrēties interneta vietnē
www.nosutipastkarti.lv, izvēlēties kādu no trim piedāvātajiem
pastkaršu dizaina variantiem un uzticēt Latvijas Pastam Tēva dienas
apsveikuma kartīti nosūtīt līdz 14. septembrim.

Kaut gan Tēva dienas kartīšu sūtīšanas
akcija «Twitter» tika organizēta pirmo reizi, tētu sveicēju
aktivitāte ir daudz augstāka nekā pirmajā Mātes dienas pastkaršu
sūtīšanas kampaņā 2011. gadā. Tas nozīmē, ka sociālo tīklu
lietotāji arvien atzinīgāk vērtē iespēju nosūtītu īstu un oriģinālu
apsveikumu saviem tuviniekiem, vērtē Latvijas Pastā.

Kopumā divu dienu laikā nosūtītas 15 000
Tēva dienas pastkartītes tētiem, vectēviem un krusttēviem visā
Latvijā.

Akcijas organizatori vērtē, ka
palielinājies to iedzīvotāju skaits, kas pastkaršu aizpildīšanai
izmanto nevis datoru, bet kādu no mobilajām ierīcēm – tālruni vai
planšetdatoru. Salīdzinājumā ar Mātes dienas akciju 2014. un 2013.
gadā, kad mobilās ierīces izmantoja attiecīgi 45 procenti un 25
procenti dalībnieku, Tēva dienas pastkartīšu sūtīšanas akcijā 48
procenti dalībnieku pastkartes aizpildīja ar planšetdatora vai
mobilā tālruņa starpniecību.

Neskatoties uz to, ka Latvijas Pasts
atkārtoti aicināja pievērst uzmanību tam, lai tiktu norādīta
precīza saņēmēja adrese, diemžēl arī šogad daļa adresātu pastkartes
nesaņems nepilnīgi vai nepareizi norādītu adrešu dēļ.

2011. gadā «Twitter» lietotāji savām mammām
nosūtīja 2867 pastkartes, savukārt šā gada Māmiņu dienas pastkaršu
sūtīšanas akcijā nosūtīto pastkaršu skaits sasniedza jau 25 000. No
2011. līdz 2014. gadam «Twitter» un «Facebook» lietotāji savām
māmiņām kopumā nosūtījuši gandrīz 60 000 pastkaršu.