Vilcieni Cukurfabrikas stacijā atkal pietur ierastajās vietās pie rekonstruētajiem peroniem. Pārvietota arī pagaidu kase – tā atrodas līdzās jaunajai stacijas ēkai.
Jaunie peroni ir paaugstināti un vienā līmenī ar vilcienu kāpņu zemāko pakāpienu, atvieglojot iekļūšanu un izkļūšanu no vilciena. Kā skaidro «Latvijas dzelzceļa» mediju attiecību vadītājs Māris Ozols, Cukurfabrikas stacijas jaunās platformas šobrīd nodotas pagaidu ekspluatācijā. «Tas nozīmē: lai platformas varētu nodot ekspluatācijā valsts komisijai, būvniekiem jānovērš komisijas uzrādītās nepilnības,» viņš precizē, piebilstot, ka līdz janvāra beigām jābūt demontētām koka pagaidu platformām, pie kurām vilcieni piestāja būvdarbu laikā.
Cukurfabrikas stacijā tāpat kā Jelgavas stacijā uz peroniem ir nojumes, soliņi, atkritumu urnas, apgaismojums, informatīvās zīmes, turklāt tur uzbūvēta jauna stacijas ēka. Tiesa, tajā vēl notiek darbi, bet ēka ekspluatācijā jānodod līdz februāra beigām. Svarīgākais, ka stacijas ēkā būs neliela uzgaidāmā telpa un labierīcības, kas piemērotas arī cilvēkiem ar kustību traucējumiem.
Peroni tika pārbūvēti ES Kohēzijas fonda finansēta projekta laikā, kurā kopumā uzlabojumi veikti 16 Jūrmalas un Jelgavas virzienu stacijās. Peroni ir sakārtoti, uz tiem uzstādītas aizsargbarjeras, nojumes, soliņi, atkritumu urnas, atjaunots apgaismojums, uzlabota ūdens novadīšanas sistēma, izbūvēta uzbrauktuve pasažieriem ar īpašām vajadzībām. Ir arī uzstādīta zīme ar stacijas nosaukumu, virzienu norādēm un elektroniskie tablo. Tie Jelgavas stacijā darbojas testa režīmā un pagaidām nesniedz operatīvo informāciju par vilcienu kustību. «Projektam noslēdzoties, stacijās tiks uzstādīta videonovērošana un ierīkota moderna pasažieru apziņošanas sistēma, kas pilnā apmērā darboties sāks jau pavisam drīz,» norāda M.Ozols.
Foto: Raitis Supe