Šonedēļ atsāksies Rakšanas darbu komisijas sēdes, kas notiks pašvaldības iestādes «Pilsētsaimniecība» telpās. Pirmā sēde – piektdien, 17. martā.
Rakšanas darbu komisijas sēdes norisināsies katru piektdienu no pulksten 13 līdz 14 Pulkveža Oskara Kalpaka ielā 16a, 3. stāva zālē. Lai jautājumu izskatītu komisijā, nepieciešami vairāki dokumenti: pašvaldībā saskaņots un akceptēts oriģināls būvprojekts vai darba zīmējums; būvatļauja (ja ir nepieciešams); rakšanas darba vietas satiksmes organizācijas shēma (jāsaskaņo ar «Pilsētsaimniecību», VAS «Latvijas valsts ceļi» Centra reģiona Jelgavas nodaļu un pēc pieprasījuma arī ar citām ieinteresētajām organizācijām, piemēram, SIA «Jelgavas autobusu parks»); materiālu un grunts transportēšanas maršruti. Rakšanas darbu pieteikums jāiesniedz «Pilsētsaimniecībā» Pulkveža Oskara Kalpaka ielā 16a, 2. kabinetā; veidlapa pieejama mājaslapā www.pilsetsaimniecība.lv. Sēdes dalībniekiem vēlams pieteikties iepriekš pa tālruni 63048618.
«Pilsētsaimniecības» Administratīvās nodaļas speciāliste Sandra Maļavko atgādina: rakšanas darbu izpildītājiem, kam ir nenokārtotas saistības par iepriekš veiktajiem rakšanas darbiem Jelgavas pilsētā, jāpabeidz darbi un jāsazinās ar «Pilsētsaimniecības» Apsaimniekošanas nodaļas inženieriem līdz 15. maijam.
Rakšanas darbu komisija ir Jelgavas pilsētas domes izveidota institūcija, kas rīkojas saskaņā ar 2011. gada 19. aprīļa Jelgavas pilsētas pašvaldības administrācijas rīkojumu Nr.84 «Par Jelgavas pilsētas rakšanas darbu komisiju» un 2005. gada 10. marta Jelgavas pašvaldības saistošajiem noteikumiem Nr.93 «Par rakšanas darbu veikšanu Jelgavas pilsētā» un izsniedz rakšanas darbu atļaujas. Rakšanas darbu komisijas sēdes notiek no 15. marta līdz 1. novembrim.
Foto: no JV arhīva