18.7 °C, 1.1 m/s, 97.7 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāAtsaucīgāko valsts pārvaldes darbinieku vidū – jelgavniece
Atsaucīgāko valsts pārvaldes darbinieku vidū – jelgavniece
08/12/2016

Šonedēļ klientu apkalpošanas goda balvu «Teicams piemērs 2016» saņēma trīs atsaucīgākie valsts pārvaldes darbinieki un viena iestāde, par ko iedzīvotāji šogad atdevuši visvairāk balsu. Kā otrā atsaucīgākā valsts pārvaldes darbiniece apbalvota Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Nodokļu pārvaldes Jelgavas klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Ilona Zorova.

Turpinot Laba servisa kustību valsts pārvaldē, arī šogad Valsts
kanceleja aicināja iedzīvotājus balsot par atsaucīgiem valsts
iestāžu darbiniekiem interneta vietnē mazaksslogs.gov.lv un
mobilajā lietotnē «Futbols». Kopumā 2016. gada kampaņas laikā
saņemtas 2739 balsis par valsts iestādēm un to darbiniekiem visā
Latvijā.

Pirmo vietu šogad ieguva Lauku atbalsta dienesta Ziemeļvidzemes
reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Klientu apkalpošanas un
administratīvās daļas klientu apkalpošanas speciāliste Inita
Tauriņa. Otrajā vietā ir VID Nodokļu pārvaldes Jelgavas klientu
apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore I.Zorova. Tāpat
balvu saņēma Sociālās integrācijas valsts aģentūras Profesionālās
rehabilitācijas atbalsta nodaļas sociālā pedagoģe Ausma Rava.
Savukārt atsaucīgākās iestādes titulu saņēma VID Rīgas klientu
apkalpošanas centrs, informē Komunikācijas departamenta konsultante
Aiva Skvarika.

Ministru prezidenta Pateicības rakstus kopumā saņēma 30 valsts
pārvaldes darbinieki, kuru profesionalitāti un atsaucību uzteica
iedzīvotāji. «Klientu uzticēšanās un pateicība ir augstākā balva,
kuru var saņemt valsts iestādē strādājošais. Tās vērtība ir jo
lielāka tāpēc, ka sabiedrības attieksme pret valsts pārvaldi kopumā
ir kritiska,» apsveikumā uzvarētājiem uzsvēra Ministru prezidents
Māris Kučinskis.

«Klientu balsojumi un vērtējums par valsts pārvaldes darbu
parāda, ka ir ļoti daudz cilvēku, kuri apzinīgi, godprātīgi un ar
mīlestību pret Latviju pilda savus darba pienākumus. Šie cilvēki
katru dienu veido mūsu valsti, un esmu patiesi lepns viņiem
pateikties par viņu ieguldījumu,» tā Valsts kancelejas direktors
Mārtiņš Krieviņš, iepazīstinot ar 2016. gada Valsts pārvaldes
klientu apmierinātības pētījuma galvenajiem rezultātiem. Dati
liecina, ka no respondentiem, kuri ir norādījuši, ar kādu valsts
iestādi viņi ir saskārušies kā pēdējo, 87 procenti uzskata, ka to
darbinieki ir bijuši laipni, tāpat 87 procenti uzskata, ka zinoši
un profesionāli, 80 procenti, ka atbildīgi par savu darbu.

Foto: www.mk.gov.lv