Šonedēļ klientu apkalpošanas goda balvu «Teicams piemērs 2016» saņēma trīs atsaucīgākie valsts pārvaldes darbinieki un viena iestāde, par ko iedzīvotāji šogad atdevuši visvairāk balsu. Kā otrā atsaucīgākā valsts pārvaldes darbiniece apbalvota Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Nodokļu pārvaldes Jelgavas klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Ilona Zorova.
Turpinot Laba servisa kustību valsts pārvaldē, arī šogad Valsts kanceleja aicināja iedzīvotājus balsot par atsaucīgiem valsts iestāžu darbiniekiem interneta vietnē mazaksslogs.gov.lv un mobilajā lietotnē «Futbols». Kopumā 2016. gada kampaņas laikā saņemtas 2739 balsis par valsts iestādēm un to darbiniekiem visā Latvijā.
Pirmo vietu šogad ieguva Lauku atbalsta dienesta Ziemeļvidzemes reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Klientu apkalpošanas un administratīvās daļas klientu apkalpošanas speciāliste Inita Tauriņa. Otrajā vietā ir VID Nodokļu pārvaldes Jelgavas klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore I.Zorova. Tāpat balvu saņēma Sociālās integrācijas valsts aģentūras Profesionālās rehabilitācijas atbalsta nodaļas sociālā pedagoģe Ausma Rava. Savukārt atsaucīgākās iestādes titulu saņēma VID Rīgas klientu apkalpošanas centrs, informē Komunikācijas departamenta konsultante Aiva Skvarika.
Ministru prezidenta Pateicības rakstus kopumā saņēma 30 valsts pārvaldes darbinieki, kuru profesionalitāti un atsaucību uzteica iedzīvotāji. «Klientu uzticēšanās un pateicība ir augstākā balva, kuru var saņemt valsts iestādē strādājošais. Tās vērtība ir jo lielāka tāpēc, ka sabiedrības attieksme pret valsts pārvaldi kopumā ir kritiska,» apsveikumā uzvarētājiem uzsvēra Ministru prezidents Māris Kučinskis.
«Klientu balsojumi un vērtējums par valsts pārvaldes darbu parāda, ka ir ļoti daudz cilvēku, kuri apzinīgi, godprātīgi un ar mīlestību pret Latviju pilda savus darba pienākumus. Šie cilvēki katru dienu veido mūsu valsti, un esmu patiesi lepns viņiem pateikties par viņu ieguldījumu,» tā Valsts kancelejas direktors Mārtiņš Krieviņš, iepazīstinot ar 2016. gada Valsts pārvaldes klientu apmierinātības pētījuma galvenajiem rezultātiem. Dati liecina, ka no respondentiem, kuri ir norādījuši, ar kādu valsts iestādi viņi ir saskārušies kā pēdējo, 87 procenti uzskata, ka to darbinieki ir bijuši laipni, tāpat 87 procenti uzskata, ka zinoši un profesionāli, 80 procenti, ka atbildīgi par savu darbu.
Foto: www.mk.gov.lv