«Vai tiešām šādi būtu pareizi tērēt mūsu nodokļu maksātāju naudu?» iesūtot fotogrāfijas, kurās redzamas aizlāpītas bedres Ganību ielas nomalēs, vaicā jelgavnieks Āris. Viņš interesējas, kāpēc tieši februārī (fotogrāfijas uzņemtas 26. februārī) jālāpa bedres, turklāt ielu malās, kur asfalta segumu ieturpinot grants segumā.
Ligita Vaita
Pašvaldības iestādes «Pilsētsaimniecība», kas organizē ielu uzturēšanu pilsētā, skaidro, ka minētajā Ganību ielas posmā no Dobeles līdz Kazarmes ielai SIA «Kulk» veicis asfalta seguma bedrīšu remontu ar auksto asfaltu, izmantojot nepilno tehnoloģiju. «Tajā skaitā tiek pieasfaltētas asfalta bedres nomalēs. Bedrīšu aizpildīšana ar auksto asfaltēšanas tehnoloģiju ir piemērotākais veids, kā aizpildīt avārijas asfalta bedres ziemas periodā un nodrošināt satiksmes drošību,» skaidro «Pilsētsaimniecības» ielu ekspluatācijas inženieris Edgars Rubenis.
Viņš skaidro, ka saskaņā ar iestādes «Ielu un ceļu ikdienas uzturēšanas darbu tehniskajām specifikācijām» aukstais asfalts ir iestrādājams arī negatīvā gaisa temperatūrā. «Ziemas sezonā no 1. novembra līdz 31. martam karstais asfalts nav pieejams, līdz ar to vienīgā pieejamā tehnoloģija avārijas asfalta bedrīšu remontam ir aukstais asfalts. Tas ir ilgstoši uzglabājams, līdz pat četriem mēnešiem un operatīvi izmantojams, bez īpašas sagatavošanas,» norāda speciālists.
Jāpiebilst, ka agrā pavasara iestāšanās dēļ pilsētā jau aktīvi noris avārijas bedrīšu remontdarbi un ceļu greiderēšana. Vairākās vietās ceļu izlīdzināšanai tiek izmantots frēzētais asfalts.
Foto: lasītāja foto