-1.2 °C, 1.5 m/s, 88.4 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāJAP gada labākie šoferi notur savas pozīcijas
JAP gada labākie šoferi notur savas pozīcijas
20/02/2018

«Vienkārši daru man uzticēto darbu ar lielu atbildību. Jūtu, ka esmu savā īstajā vietā. Īpašas receptes, kā labi strādāt, jau nav. Svarīgi ir būt atvērtam, laipnam, mācēt sarunāties ar pasažieriem, lai nebūtu konfliktu un brauciena beigās apmierināts esmu gan es, gan pasažieri,» atzīst 2017. gada SIA «Jelgavas autobusu parks» (JAP) labākais autobusa vadītājs pilsētas pārvadājumos Andrejs Sviķis. Šodien JAP pateicās šoferiem, kuri, izvērtējot darba rādītājus visa aizvadītā gada garumā, atzīti par 2017. gada labākajiem šoferiem.

A.Sviķis JAP strādā septīto gadu un gada labākā šofera titulu
pilsētas pārvadājumos ieguva jau trešo reizi pēc kārtas. «Uzliktā
latiņa ir jānotur. Pasažieriem gan mana labākā šofera nozīmīte neko
nenozīmē – tas vairāk ir kā apliecinājums man pašam, ka labi esmu
izdarījis savu darbu. Jāteic gan, ka katru gadu kļūst arvien grūtāk
konkurēt, jo labu šoferu mums uzņēmumā ir daudz,» spriež A.Sviķis.
Uzņēmumā A.Sviķis tiek raksturots kā ļoti smaidīgs un izpalīdzīgs.
«Veicot darba pienākumus, Andrejs vienmēr lielu vērību velta savam
ārējam izskatam, darba apģērbam un uzvedībai,» norāda uzņēmuma
vadītājs Gints Burks.

2. vietu pilsētas pārvadājumos ieguva Valentīns Skopecs, kurš
darbā JAP atgriezies pirms pusotra gada – pēc vairāk nekā desmit
gadu pārtraukuma. «Man ļoti patīk vadīt autobusu. Īpaši tā saucamie
tālie reisi, piemēram, no Tušķiem uz Ozolniekiem un atpakaļ,» saka
V.Skopecs, atzīstot, ka šis konkurss noteikti ir stimuls šoferiem
vairāk pacensties, taču pats pēc balvas neraujoties. «Priecājos, ka
man ir darbs, un daru to ar lielu atbildību,» saka V.Skopecs.

3. vieta pilsētas pārvadājumos – Aleksandram Ivanovam, kurš
iepriekš strādājis par šoferi tālbraucēju, bet pasažierus pa
Jelgavu vadā jau ceturto gadu. «Aleksandrs saņēmis vairākas
pasažieru pateicības, vienmēr ir smaidīgs un izpalīdzīgs,» norāda
G.Burks. Pats autobusa vadītājs atzīst, ka viņa darbā ir svarīgi
ievērot vairākus nosacījumus – uzmanīgi stūrēt, ierasties pieturā
laikā, ar cilvēkiem runāt laipni. «Ja to ievēro, darbs veicas
labi,» nosaka A.Ivanovs.

Starppilsētu pārvadājumos jau otro gadu līderpozīciju saglabājis
Vadims Zarovskis. «15 gadus vadāju pasažierus galvaspilsētā Rīgā,
bet nu jau piekto gadu strādāju «Jelgavas autobusu parkā». Esmu
vadājis pasažierus pa pilsētu, bet tagad – starppilsētu
pārvadājumos. Manuprāt, galvenais ir nevis domāt par naudu, bet gan
mīlēt to, ko tu dari, un darīt to no sirds,» pārliecināts
V.Zarovskis, kuru uzņēmums raksturo kā ļoti apzinīgu, izpalīdzīgu
un pieklājīgu. Par otro labāko starppilsētu pārvadājumos,
izvērtējot darba rādītājus, atzīts Juris Duplinskis. «Manuprāt,
apbalvojums ir veiksme. Uzņēmumā ir vismaz 15 kritēriji, kurus ņem
vērā, izvērtējot mūsu darbu, un grūti saprast to sistēmu. Man ir
svarīgi, lai par mani uzņēmumā nebūtu sūdzību, un pirmajā vietā –
jābūt cilvēcīgam. Pasažieri man ir teikuši: «Jūs gan tāds foršs,
cilvēcīgs šoferītis.»,» saka J.Duplinskis, kurš JAP strādā jau 15
gadus. Par trešo labāko starppilsētu pārvadājumos atzīts Dainis
Jurušs, kurš JAP strādā 16. gadu.

Labākos autobusu vadītājus sveica arī Jelgavas domes
priekšsēdētājs Andris Rāviņš, sakot paldies par ieguldīto darbu.
Viņš uzsvēra, ka varam pirkt jaunus autobusus, ieviest jaunas
sistēmas, taču vienmēr svarīgākais būs cilvēks. «Cilvēki būs
apmierināti, ja viņus autobusos sagaidīs profesionāļi, kuri savu
darbu dara ar lielu atbildību un godaprātu. Paldies jums, autobusu
vadītāji, ka to nodrošināt, un esiet lepni par to, ko darāt,»
labākos autobusu vadītājus uzrunāja A.Rāviņš.

JAP gada labākos šoferus sveica jau piekto reizi, papildus
naudas balvai pasniedzot arī īpašu nozīmīti, kas apliecina augsto
darba novērtējumu visa aizvadītā gada laikā. Jāpiebilst, ka gada
labākie šoferi tiek vērtēti pēc vairākiem kritērijiem – iekšējo
kārtības noteikumu ievērošanas, autobusu ekspluatācijas noteikumu
godprātīgas pildīšanas, grafiku ievērošanas, sūdzību un pateicību
saņemšanas un citiem.

Foto: Ivars Veiliņš