Jau marta vidū pasažieriem varētu būt pieejama jaunā Cukurfabrikas stacija. Līdz ar to pārvietošanās ar vilcienu kļūs ērtāka, jo jaunajā stacijas ēkā būs gan biļešu kase, gan neliela uzgaidāmā telpa, gan labierīcības.
«Latvijas dzelzceļa» mediju attiecību vadītājs Māris Ozols skaidro, ka tehniskie darbi stacijas ēkā jau ir pabeigti, bet vēl tiek gaidīti nepieciešamie ekspertu atzinumi, lai objekta dokumentāciju varētu iesniegt Būvvaldē un lai tas tiktu pieņemts ekspluatācijā. Viņš prognozē, ka tas prasīs apmēram nedēļu. «Tiklīdz ēka tiks nodota ekspluatācijā, to varēs izmantot arī pasažieri,» tā viņš.
Vienlaikus vēl notiek pēdējie – sarežģītākie – peronu izbūves darbi. Lai gan peroni pagaidu ekspluatācijā tika nodoti janvārī, nodrošinot vilcienu apstāšanos un pasažieru iekāpšanu un izkāpšanu, perona galā, kas atrodas pretī stacijas ēkai, vēl tika sakārtota caurteka. M.Ozols skaidro, ka darbus sarežģīja grunts vājā nestspēja. Viņš lēš, ka arī peroni ekspluatācijā tiks nodoti marta otrajā pusē.
Jāatgādina, ka «Latvijas dzelzceļš», realizējot ES Kohēzijas fonda finansētu projektu, veica uzlabojumus 16 Jūrmalas un Jelgavas virziena stacijās. Jelgavas un Cukurfabrikas stacijās tika pārbūvēti peroni, tos paaugstinot, un sakārtota infrastruktūra: uzstādītas nojumes un soliņi, apgaismojums, atkritumu urnas, norādes zīmes, nodrošināta piekļuve cilvēkiem ar kustību traucējumiem, uzstādīti moderni tablo, kas informē par vilcienu kustību un rāda laiku, kā arī «Cukurfabrikā» uzcelta jauna stacijas ēka.
Foto: Raitis Supe