Nule kā «palaista» slavenā modes zīmola «Giorgio Armani» jaunās pavasara/vasaras kolekcijas reklāmas kampaņa. Tajā luksusa apģērbu un Armani rokassomiņu demonstrē jelgavniece modele Karlīna Caune.
Ilze Knusle-Jankevica
Ārvalstu modes portāli, paziņojot par jaunās «Giorgio Armani» kolekcijas reklāmas kampaņu, norādījuši, ka K.Caunes panākumu līkne līdz ar dalību šajā kampaņā iet uz augšu. Arī Karlīnas talanta atklājējs Latvijas modeļu aģentūras «2bmodels» vadītājs Agris Blaubuks jau pērn norādīja, ka Karlīnas panākumi ir cits par citu ievērojamāki un liecina par modeles karjeras augšupeju. ««Giorgio Armani» kampaņa pašlaik ir lielākais panākums Karlīnas karjerā. Jo tā ir ne tikai «Armani» kampaņa, to vēl fotografēja, iespējams, ietekmīgākie fotogrāfi modes biznesā Merts Alas un Markus Pigoti. Protams, tas ir kārtējais pierādījums tam, ka Karlīna ir topmodele, un tam vajadzētu dot rekordaugstu vietu jaunajā modeļu topā, kurš tiks publicēts februāra sākumā,» portālam www.jelgavasvestnesis.lv norāda A.Blaubuks.
Portāls www.jelgavasvestnesis.lv jau rakstīja, ka jelgavniece kādreizējā Spīdolas ģimnāzijas skolniece guvusi galvu reibinošus panākumus modes jomā: pozējusi franču žurnāla «Vogue» modes lapās, bijusi kosmētikas zīmola «MAC Cosmetics» reklāmas seja, reklamējusi modes dizainera Roberto Kavalli tērpus.
Foto: thegarven.com
Saistītie raksti
Karlīna diktē modi franču «Vogue»
Karlīnu Cauni izvēlas majestātisko, bet aso sejas vaibstu dēļ
Karlīna Caune ir Kavalli kolekcijas reklāmas seja (+VIDEO)