Informācija SIA «Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde» (JNĪP) mājas lapā www.nip.lv liecina, ka pašlaik tiek izstrādāts jauns dizains uzņēmuma informatīvajai sistēmai. Uzlabojumi veikti, ņemot vērā klientu ierosinājumus.
www.jelgavasvestnesis.lv
«Turpinot pilnveidot sadarbību ar mūsu klientiem, šī gada laikā esam paplašinājuši piedāvāto pakalpojumu klāstu, kas pieejami gan klātienē JNĪP norēķinu punktos, gan arī virtuālajā vidē jeb JNĪP informatīvajā sistēmā, un liela daļa uzlabojumu veikti, tieši pateicoties mūsu klientu ieinteresētībai un ieteikumiem komunikācijas pilnveidošanai,» norāda JNĪP.
Pašlaik, ņemot vērā klientu ierosinājumus, tiek izstrādāts jauns dizains JNĪP informatīvajai sistēmai, kuru klienti varēs novērtēt, visticamāk, jau nākamā gada sākumā. «Informācijas sistēmā reģistrēto lietotāju skaita pieaugums apliecina, ka arvien vairāk JNĪP klientu izvēlas jautājumus risināt attālināti, izmantojot uzņēmuma piedāvātos e-pakalpojumus, jo apzinās, ka tā ir gan ērtāk, gan ātrāk. Šobrīd jau ļoti daudzi dzīvokļu īpašnieki aktuālos rēķinus par JNĪP un SIA «Fortum» pakalpojumiem saņem elektroniski uz savu e-pasta adresi, tāpat klienti novērtē iespēju pašiem nodot savu ūdensskaitītāju rādījumus, apmaksāt JNĪP rēķinus, iegūt informāciju par savas mājas finansiālo stāvokli kopumā, tostarp parādniekiem, līdzekļu uzkrājumu, veiktajiem remontdarbiem mājā, to izmaksām un sekot līdzi aktuālajai informācijai konkrētā dzīvojamā mājā,» tā JNĪP, atzīmējot, ka, izmantojot informatīvās sistēmas sniegtās iespējas, JNĪP rēķinus informatīvajā sistēmā no šī gada var apmaksāt jau piecu banku – «DNB banka», «Nordea Banka», «SEB Banka», «Swedbank» un «Citadele» – klienti.
«Savukārt, runājot par JNĪP norēķinu punktos sniegto pakalpojumu klāstu, mūsu klienti atzinīgi novērtē šī gada jauninājumu – iespēju bez maksas tajā atkārtoti izdrukāt JNĪP un SIA «Fortum Jelgava» ikmēneša rēķinu. Proti, ikvienam dzīvokļu īpašniekam tiek nodrošināta iespēja rēķinu lūgt izdrukāt tuvākajā JNĪP norēķinu punktā un turpat to arī apmaksāt. Esam ņēmuši vērā arī citus klientu ieteikumus pakalpojumu pilnveidei, un jau pašlaik strādājam, lai tos īstenotu pēc iespējas ātrāk,» tā namu pārvaldnieks.