3.3 °C, 2.9 m/s, 99.9 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāJNĪP: ūdens skaitītāja rādījumus pa tālruni var nodot līdz pulksten 21
JNĪP: ūdens skaitītāja rādījumus pa tālruni var nodot līdz pulksten 21
12/12/2015

Lai gan plašākais, ātrākais un ērtākais datu apmaiņas veids saziņā ar nama pārvaldnieku ir SIA «Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde» (JNĪP) Informatīvā sistēma, daudzi klienti vēl aizvien izvēlas individuālo ūdens skaitītāju rādījumus paziņot pa tālruni. Tieši šī iemesla dēļ mēneša beigās nereti rodas situācija, ka telefonlīnija ir aizņemta. Lai risinātu šo situāciju, rūpējoties par klientu ērtībām, JNĪP ieviesusi modernāku telefonijas risinājumu.

«Ieviestais telefonijas risinājums zvanus ļauj pāradresēt
vairākiem operatoriem un tādējādi veikt vairākas sarunas
vienlaicīgi. Īpaši aktuāls jaunais telefonijas risinājums varētu
būt mēneša beigās klientiem, kuri skaitītāju rādījumus izvēlas
iesniegt pa tālruni, zvanot Klientu apkalpošanas daļai. Proti,
daudzo zvanītāju dēļ mēneša beigās Klientu daļas telefona līnija
bieži bija aizņemta, kas izraisīja nepatiku klientiem, bet
ieviestais mūsdienīgākais telefonijas risinājums nodrošina zvanu
pāradresāciju, tāpēc vienlaicīgi varam apkalpot vairākus klientus.
Papildus tam skaitītāju rādījumus katra mēneša beigās pa telefonu
iespējams iesniegt līdz pat pulksten 21, nevis, kā iepriekš, tikai
Klientu daļas darba laikā,» teikts JNĪP mājas lapā.

Vienlaicīgi klienti aicināti izmantot iespējas, ko sniedz JNĪP
Informatīvā sistēma, tādējādi atvieglojot saziņu ar nama
pārvaldnieku, pakalpojumu sniedzējiem un citiem dzīvokļu
īpašniekiem – Informatīvā sistēma ir plašākais, ātrākais un
ērtākais datu apmaiņas veids dzīvojamās mājas pārvaldīšanā. Turklāt
papildus pārējām iespējām katra mēneša beigās ir iespējama
individuālo ūdens skaitītāju rādījumu nodošana un apkopošana,
atgādina namu pārvaldnieks.