Jelgavas pilsētas domes Klientu apkalpošanas centrā 2015. gadā vērsās 19 tūkstoši apmeklētāju. Gan fiziskās, gan juridiskās personas visbiežāk kārtojušas būvniecības jautājumus.
Liela daļa fizisko personu iesniegumu saņemti arī par nekustamā īpašuma nodokļa (NĪN) jautājumiem, NĪN atvieglojumiem, īpašumu jautājumu kārtošanu, sociālajiem un citiem jautājumiem. Savukārt juridiskās personas līdztekus būvniecības jautājumiem pašvaldībā vērsušās saistībā ar maksātnespējas procesiem, finanšu jautājumiem, dzīvesvietas deklarēšanas un anulēšanas jautājumiem.
No 19 tūkstošiem apmeklētāju 16 tūkstoši konsultēti klātienē, bet trīs tūkstoši – pa tālruni. 2015. gadā kopumā saņemti 14 742 iesniegumi – 3694 no fiziskām personām, 10 637 – no juridiskām personām, 411 bijuši iedzīvotāju apmeklējumi pie Jelgavas pilsētas domes vadības un pašvaldības izpilddirektores.
No iesniegumu kopskaita 23 iesniegumi saņemti kā sūdzības, 24 – kā pateicības.
Kā informē Jelgavas pilsētas domes Klientu apkalpošanas centra vadītājs Jānis Zemene, salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu apmeklējums ir līdzīgs, tas atšķiras vien par dažiem desmitiem apmeklētāju.
Foto: no JV arhīva