13.7 °C, 3.9 m/s, 48.5 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāKlientu apkalpošanas centrā vērsušies 19 tūkstoši apmeklētāju
Klientu apkalpošanas centrā vērsušies 19 tūkstoši apmeklētāju
15/01/2016

Jelgavas pilsētas domes Klientu apkalpošanas centrā 2015. gadā vērsās 19 tūkstoši apmeklētāju. Gan fiziskās, gan juridiskās personas visbiežāk kārtojušas būvniecības jautājumus.

Liela daļa fizisko personu iesniegumu saņemti arī par nekustamā
īpašuma nodokļa (NĪN) jautājumiem, NĪN atvieglojumiem, īpašumu
jautājumu kārtošanu, sociālajiem un citiem jautājumiem. Savukārt
juridiskās personas līdztekus būvniecības
jautājumiem pašvaldībā vērsušās saistībā ar
maksātnespējas procesiem, finanšu jautājumiem, dzīvesvietas
deklarēšanas un anulēšanas jautājumiem.

No 19 tūkstošiem apmeklētāju 16 tūkstoši konsultēti klātienē,
bet trīs tūkstoši – pa tālruni. 2015. gadā kopumā saņemti 14 742
iesniegumi – 3694 no fiziskām personām, 10 637 – no
juridiskām personām, 411 bijuši iedzīvotāju apmeklējumi
pie Jelgavas pilsētas domes vadības un pašvaldības
izpilddirektores.

No iesniegumu
kopskaita 23 iesniegumi saņemti kā sūdzības,
24 – kā pateicības. 

Kā informē Jelgavas pilsētas domes Klientu apkalpošanas centra
vadītājs Jānis Zemene, salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu
apmeklējums ir līdzīgs, tas atšķiras vien par dažiem desmitiem
apmeklētāju.

Foto: no JV arhīva