«Ceļa stāvoklis Lāču ielā ir kritisks – kāpēc citu ielu asfaltēšanai naudu pašvaldība var atlicināt, bet Lāču ielai – ne? Savulaik, kad uzcēla tos sešus «stikla būrus», apmēram 300 metru garā posmā šajā ielā uzlēja asfaltu – laikam jau, lai jaunās mājas varētu pārdot. Bet vai tad pārējie, kas dzīvo šajā ielā, nav cilvēki?» kāds Lāču ielas iedzīvotājs vēlas noskaidrot, kad plānots sakārtot šo ielu visā garumā.
Atbilstoši Jelgavas pašvaldības ceļu un ielu sarakstam Lāču iela ir zemākās kategorijas – D – iela, un tās uzturēšanas prasības nosaka Ministru kabineta noteikumi «Par valsts un pašvaldību autoceļu ikdienas uzturēšanas prasībām un to izpildes kontroli». «Tie paredz ielas greiderēšanu reizi 1,5 mēnešu laikā, to, ka avārijas bedres, kas dziļākas par 100 milimetriem, jāpieber viena mēneša laikā, asfalta bedrīšu remonts jāveic pavasarī līdz 1. jūlijam, bet vēlāk izveidojušās bedres jāaizpilda līdz 30. septembrim. Savukārt satiksmei bīstamās bedres «jāaizlāpa» divu nedēļu laikā,» noteikumus atklāj pašvaldības aģentūras «Pilsētsaimniecība» Apsaimniekošanas nodaļas vadītāja vietnieks Māris Mielavs. Viņš informē, ka saskaņā ar Jelgavas pilsētas integrētās attīstības programmas 2007. – 2013. gadam Investīciju plānu Lāču iela nav iekļauta grants seguma ielu sakārtošanas plānā. «Taču jāprecizē, ka asfaltēšanas darbi Lāču ielas posmā no Viskaļu līdz Varavīksnes ielai 2007. gadā tika veikti par privāta uzņēmēja līdzekļiem un šo Lāču ielas posmu Jelgavas pašvaldība apsaimniekošanā pārņēma 2008. gadā,» skaidro speciālists.
Sagatavoja Sintija Čepanone