25.3 °C, 1.9 m/s, 52.7 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāLai izskaustu «saulītes» «Rimi» stāvlaukumā, liek barjeras
Lai izskaustu «saulītes» «Rimi» stāvlaukumā, liek barjeras
31/10/2014

Rūpējoties par apkārtējo māju iedzīvotāju naktsmieru, «Vivo centra» stāvlaukumā šonedēļ uzstāda atdures barjeras, tādējādi cerot samazināt «saulīšu» griešanu un automašīnu ātruma pārsniegšanas iespējas stāvlaukumā. Pavisam tiks uzstādītas 33 barjeras tirdzniecības centram piederošajā stāvlaukumā.

www.jelgavasvestnesis.lv

Rūpējoties par apkārtējo māju
iedzīvotāju naktsmieru, «Vivo centra» stāvlaukumā šonedēļ uzstāda
atdures barjeras, tādējādi cerot samazināt «saulīšu» griešanu un
automašīnu ātruma pārsniegšanas iespējas stāvlaukumā. Pavisam tiks
uzstādītas 33 barjeras tirdzniecības centram piederošajā
stāvlaukumā.

Stāvlaukums pie «Vivo centra» ir viena no
populārākajām jauniešu pulcēšanās vietām, sevišķi nakts stundās,
traucējot apkārtējo māju iedzīvotājiem. Cīnoties ar agresīvu
braukšanu, «saulīšu» griešanu un trokšņošanu stāvlaukumā, uzņēmums
šonedēļ uzstāda automašīnu atdures barjeras, kas sadala lielo
stāvlaukumu mazākos.  

«Rimi Latvia» vecākā sabiedrisko attiecību
speciāliste Dace Valnere apstiprina, ka šonedēļ sākta uzņēmuma
solījuma īstenošana – «Vivo centra» stāvlaukumos tiek uzstādītas
barjeras. Sešās rindās paredzēts uzstādīt kopā 33 barjeras. «Ar to
pilnīgi pietiek, lai laukumu padarītu nepiemērotu ātrai braukšanai.
Vienlaikus, izvietojot barjeras, mēs joprojām domājam arī par savu
klientu ērtībām, lai netraucētu viņiem pārvietošanos stāvlaukumā,»
tā uzņēmuma pārstāve.

Jau iepriekš «Rimi Baltic» pārstāve skaidroja,
ka autostāvlaukumā ir izvietotas braukšanas ātrumu ierobežojošās
zīmes, saskaņā ar kurām stāvlaukumā atļauts braukt ar ātrumu līdz
20 km/h. «Taču, tā kā braukšanas ātruma ierobežojums nakts stundās
netiek ievērots, konsultējāmies ar projektētājiem, kas nodarbojas
ar stāvlaukumu plānošanu, un viņu ieteikums bija izvietot šajā
stāvlaukumā automašīnu atdures barjeras, kas sadala lielo
stāvlaukumu mazākos un būtiski ierobežo agresīvas braukšanas
iespējas,» tā D.Valnere.

Foto: Krišjānis Grantiņš