-0.3 °C, 3.9 m/s, 81 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāLīdz gada beigām var novērtēt pašvaldības sniegto pakalpojumu kvalitāti
Līdz gada beigām var novērtēt pašvaldības sniegto pakalpojumu kvalitāti
17/12/2013

Līdz decembra beigām Jelgavas pilsētas iedzīvotāji aicināti piedalīties aptaujā, kas ļaus noskaidrot pašvaldības Klientu apkalpošanas centra darba vērtējumu. Aptaujas mērķis ir pilnveidot un uzlabot pašvaldības sniegto pakalpojumu kvalitāti iedzīvotājiem.

www.jelgavasvestnesis.lv

Līdz decembra beigām Jelgavas pilsētas iedzīvotāji
aicināti piedalīties aptaujā, kas ļaus noskaidrot pašvaldības
Klientu apkalpošanas centra darba vērtējumu. Aptaujas mērķis ir
pilnveidot un uzlabot pašvaldības sniegto pakalpojumu kvalitāti
iedzīvotājiem.

Jelgavas pilsētas domes administrācijas Sabiedrisko attiecību
pārvalde informē, ka aptaujas anketās iekļautie jautājumi ļaus
noskaidrot jelgavnieku informētību par pašvaldības sniegtajiem
pakalpojumiem, informācijas pieejamību un apkalpošanas
kvalitāti.

Iedzīvotāju viedokļa noskaidrošanu ik gadu paredz Jelgavas
pilsētas pašvaldībā ieviestās Kvalitātes pārvaldības sistēmas
standarta prasības. Jelgavas pašvaldība apmeklētāju anketēšanu veic
jau kopš 2005. gada. Lai varētu pilnveidot pašvaldības sniegto
pakalpojumu kvalitāti, respondentam ir iespēja sniegt savus
ieteikumus Klientu apkalpošanas centra darbības uzlabošanai.

Anketu aizpildīt klātienē iespējams Jelgavas pilsētas
pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11 vai
ŠEIT
.