Līdz decembra beigām Jelgavas iedzīvotāji aicināti piedalīties aptaujā, kas ļaus noskaidrot pašvaldības Klientu apkalpošanas centra darba vērtējumu. Aptaujas mērķis ir pilnveidot un uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti.
Jelgavas pilsētas pašvaldības Sabiedrisko attiecību pārvalde informē, ka aptaujas anketā iekļautie jautājumi ļaus noskaidrot jelgavnieku iespējas saņemt pilnvērtīgu informāciju par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem, kā arī novērtēt klientu apkalpošanas kultūru.
Iedzīvotāju viedokļa noskaidrošanu ik gadu paredz Jelgavas pilsētas pašvaldībā ieviestās Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarta prasības. Šāda aptauja ik gadu tiek veikta jau kopš 2005. gada.
Anketu aizpildīt klātienē var Jelgavas pilsētas pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, vai arī internetā – Jelgavas pilsētas pašvaldības mājaslapas www.jelgava.lv sadaļā «Pilsēta» – «Sabiedrība» – «Aptauja» vai ziņas beigās.
ANKETA
Foto: no JV arhīva