-7.7 °C, 1.8 m/s, 89.5 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāNovērtē pašvaldības Klientu apkalpošanas centra darbu!
Novērtē pašvaldības Klientu apkalpošanas centra darbu!
27/11/2017

Līdz decembra beigām Jelgavas iedzīvotāji aicināti piedalīties aptaujā, kas ļaus noskaidrot pašvaldības Klientu apkalpošanas centra darba vērtējumu. Aptaujas mērķis ir pilnveidot un uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti.

Jelgavas pilsētas pašvaldības Sabiedrisko attiecību pārvalde
informē, ka aptaujas anketā iekļautie jautājumi ļaus noskaidrot
jelgavnieku iespējas saņemt pilnvērtīgu informāciju par pašvaldības
sniegtajiem pakalpojumiem, kā arī novērtēt klientu apkalpošanas
kultūru.

Iedzīvotāju viedokļa noskaidrošanu ik gadu paredz Jelgavas
pilsētas pašvaldībā ieviestās Kvalitātes pārvaldības sistēmas
standarta prasības. Šāda aptauja ik gadu tiek veikta jau kopš 2005.
gada.

Anketu aizpildīt klātienē var Jelgavas pilsētas pašvaldības
Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, vai arī internetā –
Jelgavas pilsētas pašvaldības mājaslapas www.jelgava.lv sadaļā
«Pilsēta» – «Sabiedrība» – «Aptauja» vai ziņas beigās.

ANKETA

Foto: no JV arhīva