Reklāmas tirgus ir cieši saistīts ar visu aktuālo, un to ietekmē sabiedriskā dzīve. Tā kā Jelgavā laiku pa laikam atveras kāds jau ns uzņēmums vai iestāde, kā arī ir ļoti aktīva sabiedriskā dzīve, aptaujātie reklāmas speciālisti pārliecināti – ir pamats runāt par reklāmas tirgu kā patstāvīgu jomu. Lai gan šobrīd reklāmas devēju aktivitāte ir mazliet pierimusi, reklāmas speciālisti ir pārliecināti – reklāma būs vajadzīga. Viņuprāt, pieprasījumu pēc reklāmas ietekmē katra jauna lieta un šogad līdzās uzņēmumu atklāšanai un dažādu reklāmas kampaņu un akciju veidošanai tās būs pašvaldību vēlēšanas. Lai gan daudzās jomās Jelgavas tuvumu Rīgai min kā ieguvumu, ar reklāmas nozari ir pretēji – reklāmas uzņēmuma «Media Jelgava» projektu vadītāja Dace Birzmale uzskata, ka reklāmas tirgus Jelgavā vēl ir attīstības stadijā, jo tam traucē tuvā atrašanās galvaspilsētai. Līdzīgi domā arī SIA «Maconi» valdes locekle Laima Šmelde – Jelgavas reklāmas tirgus ir, mazs, bet ir. «Pārsvarā tas ir vides un poligrāfijas izstrādājumu tirgus, kur ir pāris reklāmas uzņēmumu no Rīgas un daži spēcīgākie vietējie spēlētāji. Tomēr ir tāda sajūta, ka reklāmas tirgus ir Rīgā un Jelgava ir tāds «meitas uzņēmums», kas veiksmīgi darbojas, bet tomēr lielākos, biezākos un vērtīgākos klientus atdod Rīgai,» tā L.Šmelde. Viņasprāt, arī citās nozarēs Jelgavā ir tāpat.