32.2 °C, 5.4 m/s, 31.1 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāTehniskās apskates naktī pārbaudītas 304 automašīnas
Tehniskās apskates naktī pārbaudītas 304 automašīnas
25/09/2018

Jelgavā Tehniskās apskates naktī jaunajā tehniskās apskates stacijā pārbaudītas 304 automašīnas un lielākajai daļai no tām tika konstatētas nepilnības, informē Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) sabiedrisko attiecību speciālists Rolands Rumba.

«Tehniskās apskates stacijas speciālisti lielākus vai mazākus
bojājumus konstatēja 71 procentam pārbaudīto transportlīdzekļu.
Visbiežāk bojājumi bija saistīti ar bremžu un balstiekārtas
sistēmām, kā arī neatbilstošām gaismām,» stāsta CSDD pārstāvis.
Vecākais transportlīdzeklis, kam Jelgavas Tehniskās apskates naktī
tika veikta bezmaksas auto diagnostiku, bija 1971. gada žigulītis,
bet kopumā pārbaudīto transportlīdzekļu vidējais vecums bija 16
gadi.

«Apmeklētāji uz pasākumu bija ieradušies, dažādu mērķu vadīti.
Vairāki autovadītāji atzina, ka vēlējušies saņemt auto tehniskā
stāvokļa novērtējumu, savukārt citi autovadītāji devās uz Tehniskās
apskates nakti, lai veiktu auto tehnisko apskati – šādu iespēju
izmantoja 71 klients. Bija arī tādi, kas vienkārši vēlējās labi
pavadīt laiku vai apskatīt klātienē, kāda izskatās jaunā tehniskās
apskates stacija Jelgavā,» stāsta R.Rumba. Šis bija vienīgais
Tehniskās apskates nakts pasākums Zemgalē.

Jāpiebilst, ka pasākuma apmeklētājiem bija arī iespēja
pārliecināties par drošības jostu lietošanas nepieciešamību, kā arī
apreibinošo vielu negatīvo ietekmi uz cilvēka reakcijas un
koordinācijas spējām aktivitātēs «Opā kāp ārā» un «Reibuma
brilles». Savukārt uz planšetēm bija izstādīti smagākie gadījumi,
kas konstatēti tehniskās apskates stacijās, piemēram, ar
savilcējiem sastiprināts izpūtējs, caurrūsējis slieksnis, plaisa
balstiekārtā, ar koka tapu aiztaisīta bāka, pārlūzis bremžu
disks.

Portāls www.jelgavasvestnesis.lv jau rakstīja, ka jaunā
tehniskās apskates stacija Aviācijas ielā 40, Jelgavā, sāka darbu
20. septembrī.

Foto: Ivars Veiliņš/«Jelgavas Vēstnesis»