-2.7 °C, 2.4 m/s, 61.2 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāValstī labākajai klientu apkalpošanas speciālistei patīk pastaigas pa izgaismoto Lielupes krasta promenādi
Valstī labākajai klientu apkalpošanas speciālistei patīk pastaigas pa izgaismoto Lielupes krasta promenādi
17/11/2015

Par 2015. gada valsts pārvaldes labāko klientu apkalpošanas speciālisti atzīta Valsts zemes dienesta Zemgales reģionālās nodaļas Jelgavas biroja vecākā klientu apkalpošanas konsultante Guna Slāģe. Šī gada 19. novembrī Ministru kabinetā viņai tiks pasniegta Klientu apkalpošanas goda balva.

www.jelgavasvestnesis.lv

Par 2015. gada valsts pārvaldes labāko klientu
apkalpošanas speciālisti atzīta Valsts zemes dienesta Zemgales
reģionālās nodaļas Jelgavas biroja vecākā klientu apkalpošanas
konsultante Guna Slāģe. Šī gada 19. novembrī Ministru kabinetā
viņai tiks pasniegta Klientu apkalpošanas goda balva.

Klientu apkalpošanas goda balva tika iedibināta gada pirmajā
pusē, aizsākot laba servisa kustību valsts pārvaldē.

Darba gaitas šajā iestādē G.Slāģe uzsāka 1996. gadā, bet kopš
2012. gada sākuma ir vecākā klientu apkalpošanas konsultante
Jelgavas birojā. Viņas galvenie amata pienākumi ir pieņemt un
noformēt pasūtījumus pakalpojumiem, kā arī sniegt klientiem
konsultācijas par dienesta piedāvātajiem pakalpojumiem, par to
izpildes gaitu, termiņiem, apmaksas nosacījumiem un izsniegšanas
kārtību. Tāpat arī sniegt konsultācijas īpašuma formēšanas
jautājumos, kadastrālās vērtēšanas un citos jautājumos, informē
Valsts zemes dienests.

«Viena no būtiskākajām īpašībām, kas piemīt Gunai, ir augsta
atbildības izjūta, kas arī palīdz būt par ļoti profesionālu klientu
apkalpošanas konsultanti. Gunai piemīt arī vēlme izprast situāciju,
kas palīdz rast piemērotāko risinājumu. Protams, arī daudzu gadu
pieredze Valsts zemes dienestā un uzkrātās zināšanas palīdz Gunai
būt par profesionālu klientu apkalpošanas konsultanti. Guna ir ļoti
atvērts cilvēks un labprāt piedalās kolektīva pasākumos, izrāda
iniciatīvu, dalās ar idejām un vajadzīgajos brīžos vienmēr sniedz
atbalstu. Vasarā un arī citā jaukā laikā Guna dod priekšroku puķu
kopšanai un lološanai savā dārzā un ceļojumiem – biežāk tepat pa
Latviju un paretam arī ārpus tās. Atrauties no ikdienas darba
pienākumiem tumšajos rudens un ziemas vakaros palīdz pastaigas pa
izgaismoto Lielupes krasta promenādi un teātru apmeklēšana. Vienmēr
ap viņu izveidojas «mierīguma aura» un lietišķa atmosfēra,» par
G.Slāģi saka kolēģi Valsts zemes dienestā, sveicot viņu ar izcilo
novērtējumu.

Jāpiebilst, ka saskaņā ar Valsts kancelejas apkopoto iedzīvotāju
sniegto vērtējumu G.Slāģe atzīta par 2015. gada labāko klientu
apkalpošanas speciālisti. Par gada otro labāko klientu apkalpošanas
speciālisti atzīta Valsts meža dienesta Austrumlatgales
virsmežniecības Balvu mežniecības vecākā referente Lorija Trepcova,
savukārt trešo – Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Rīgas
klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās klientu
apkalpošanas nodaļas galvenā nodokļu inspektore Vanda Bērziņa,
informē Valsts kancelejas Komunikācijas departamenta konsultante
Sabīne Spurķe.

Valsts kancelejas iniciētās kampaņas «Laba servisa kustība
valsts pārvaldē» mērķis ir attīstīt un stiprināt uz klientu
orientētu kultūru, ikvienam iedzīvotājam nodrošinot tiesības saņemt
augsta līmeņa apkalpošanas servisu un kvalitatīvus pakalpojumus
atbilstoši Klientu apkalpošanas rokasgrāmatā minētajiem
standartiem.

Foto: no Valsts zemes dienesta Zemgales reģionālās nodaļas
arhīva