Par 2015. gada valsts pārvaldes labāko klientu apkalpošanas speciālisti atzīta Valsts zemes dienesta Zemgales reģionālās nodaļas Jelgavas biroja vecākā klientu apkalpošanas konsultante Guna Slāģe. Šī gada 19. novembrī Ministru kabinetā viņai tiks pasniegta Klientu apkalpošanas goda balva.
www.jelgavasvestnesis.lv
Klientu apkalpošanas goda balva tika iedibināta gada pirmajā pusē, aizsākot laba servisa kustību valsts pārvaldē.
Darba gaitas šajā iestādē G.Slāģe uzsāka 1996. gadā, bet kopš 2012. gada sākuma ir vecākā klientu apkalpošanas konsultante Jelgavas birojā. Viņas galvenie amata pienākumi ir pieņemt un noformēt pasūtījumus pakalpojumiem, kā arī sniegt klientiem konsultācijas par dienesta piedāvātajiem pakalpojumiem, par to izpildes gaitu, termiņiem, apmaksas nosacījumiem un izsniegšanas kārtību. Tāpat arī sniegt konsultācijas īpašuma formēšanas jautājumos, kadastrālās vērtēšanas un citos jautājumos, informē Valsts zemes dienests.
«Viena no būtiskākajām īpašībām, kas piemīt Gunai, ir augsta atbildības izjūta, kas arī palīdz būt par ļoti profesionālu klientu apkalpošanas konsultanti. Gunai piemīt arī vēlme izprast situāciju, kas palīdz rast piemērotāko risinājumu. Protams, arī daudzu gadu pieredze Valsts zemes dienestā un uzkrātās zināšanas palīdz Gunai būt par profesionālu klientu apkalpošanas konsultanti. Guna ir ļoti atvērts cilvēks un labprāt piedalās kolektīva pasākumos, izrāda iniciatīvu, dalās ar idejām un vajadzīgajos brīžos vienmēr sniedz atbalstu. Vasarā un arī citā jaukā laikā Guna dod priekšroku puķu kopšanai un lološanai savā dārzā un ceļojumiem – biežāk tepat pa Latviju un paretam arī ārpus tās. Atrauties no ikdienas darba pienākumiem tumšajos rudens un ziemas vakaros palīdz pastaigas pa izgaismoto Lielupes krasta promenādi un teātru apmeklēšana. Vienmēr ap viņu izveidojas «mierīguma aura» un lietišķa atmosfēra,» par G.Slāģi saka kolēģi Valsts zemes dienestā, sveicot viņu ar izcilo novērtējumu.
Jāpiebilst, ka saskaņā ar Valsts kancelejas apkopoto iedzīvotāju sniegto vērtējumu G.Slāģe atzīta par 2015. gada labāko klientu apkalpošanas speciālisti. Par gada otro labāko klientu apkalpošanas speciālisti atzīta Valsts meža dienesta Austrumlatgales virsmežniecības Balvu mežniecības vecākā referente Lorija Trepcova, savukārt trešo – Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās klientu apkalpošanas nodaļas galvenā nodokļu inspektore Vanda Bērziņa, informē Valsts kancelejas Komunikācijas departamenta konsultante Sabīne Spurķe.
Valsts kancelejas iniciētās kampaņas «Laba servisa kustība valsts pārvaldē» mērķis ir attīstīt un stiprināt uz klientu orientētu kultūru, ikvienam iedzīvotājam nodrošinot tiesības saņemt augsta līmeņa apkalpošanas servisu un kvalitatīvus pakalpojumus atbilstoši Klientu apkalpošanas rokasgrāmatā minētajiem standartiem.
Foto: no Valsts zemes dienesta Zemgales reģionālās nodaļas arhīva