1.6 °C, 2.2 m/s, 84.3 %

Jaunumi

Sākumlapa Jaunumi„Latvijas piens” produkciju arī Latvijā tirgos ar zīmolu „Trikata”
„Latvijas piens” produkciju arī Latvijā tirgos ar zīmolu „Trikata”
05/10/2015

No oktobra uzņēmuma „Latvijas piens” ražotie produkti veikalu tīklos pieejami ar eksporta zīmolu „TRIKATA”. Zīmola ietvaros patērētājiem pieejami puscietie Šveices tipa sieri rituļos, 60 dienas nogatavinātie Holandes un Krievijas sieri, kā arī svaigā siera „Sniega bumbas”.

Publicitātes foto

No oktobra uzņēmuma „Latvijas piens” ražotie produkti veikalu tīklos pieejami ar eksporta zīmolu „TRIKATA”. Zīmola ietvaros patērētājiem pieejami puscietie Šveices tipa sieri rituļos, 60 dienas nogatavinātie Holandes un Krievijas sieri, kā arī svaigā siera „Sniega bumbas”.

Zīmols izstrādāts 2013. gadā un sekmīgi ieviests eksporta tirgos Zviedrijā, Somijā, Čehijā un citās – kopumā deviņās – valstīs.

Uzņēmums apzinās, ka patērētājam nepieciešams skaidrot „TRIKATA” produktu cenas un kvalitātes attiecību. Patērētāji neizprot, kādēļ uzņēmuma siers ir dārgāks nekā citi produkti, piemēram, siera izstrādājumi vai kādi no importa sieriem. Ar jauno zīmola konceptu tiek pasvītrotas produkta labās īpašības un unikalitāte – augstas kvalitātes siers bez mākslīgiem konservantiem. Jaunais zīmols ir atbilde uz patērētāju augošajām prasībām pēc dabiskiem un kvalitatīviem produktiem, kas ražoti no pašmāju izejvielām.

2015. gadā eksporta zīmola attīstībā, piemērojot to Latvijas tirgum, investēti 30 000 eiro, nodrošinot kvalitatīvāku iepakojumu ieviešanu un izstrādājot zīmolam atbilstošu dizainu.

„Latvijas piena” apgrozījums 2014. gadā bija 28,33 miljoni eiro, uzņēmums ir darba devējs 107 darbiniekiem. Eksporta īpatsvaru plānots palielināt līdz 50 procentiem no saražotā. Uzņēmums mēnesī saražo apmēram 250 tonnas siera, atbilstoši tirgus pieprasījumam ražošana tiks palielināta.

 
Informācija sagatavota
Jelgavas pilsētas pašvaldības
Sabiedrisko attiecību pārvaldē