Aptaujas anketa apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai

Līdz decembra beigām Jelgavas pilsētas iedzīvotāji aicināti piedalīties aptaujā, kas ļaus noskaidrot pašvaldības Klientu apkalpošanas centra darba vērtējumu. Aptaujas mērķis ir pilnveidot un uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti.

 KAC.jpg

 

Aptaujas anketās iekļautie jautājumi ļaus noskaidrot jelgavnieku iespējas saņemt pilnvērtīgu informāciju par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem, kā arī novērtēt klientu apkalpošanas kultūru.
Iedzīvotāju viedokļa noskaidrošanu ik gadu paredz Jelgavas pilsētas pašvaldībā ieviestās Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarta (ISO 9001:2015) prasības.
Aptauja tiek veikta kopš 2005.gada.
Anketu aizpildīt klātienē iespējams Jelgavas pilsētas pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, vai arī internetā – Jelgavas pilsētas pašvaldības mājas lapas sadaļā: Pilsēta  – Sabiedrība – Aptauja.

Anketu aizpildīt klātienē iespējams Jelgavas pilsētas pašvaldības Klientu apkalpošanas centra Lielajā ielā 11 vai Jelgavas pilsētas interneta vietnē.

 

Tiešsaistes aptauja atrodama šeit: https://goo.gl/iEvQ4d

Informācija sagatavota
Jelgavas pilsētas pašvaldības
Sabiedrisko attiecību pārvaldē