6.6 °C, 3.2 m/s, 87.5 %

Jaunumi

Sākumlapa JaunumiPilsētaLīdz 28. maijam var pretendēt uz finansējumu veselību veicinošām aktivitātēm
Līdz 28. maijam var pretendēt uz finansējumu veselību veicinošām aktivitātēm
11/05/2021

Jau ceturto gadu Jelgavas Sociālo lietu pārvalde organizē veselības veicināšanas ideju konkursu. Iedzīvotāji un juridiskas personas līdz 28. maija pulksten 14.30 aicinātas iesniegt savas idejas veselību veicinošām aktivitātēm darbspējas vecuma iedzīvotājiem, lai pretendētu uz pašvaldības līdzfinansējumu līdz 300 eiro pasākuma norisei.  

Konkursa kopējais budžets šogad ir 900 eiro, un trīs veiksmīgāko ideju autori var saņemt pašvaldības līdzfinansējumu līdz 300 eiro iecerētās aktivitātes īstenošanai. Lai piedalītos konkursā, jāiesniedz pieteikuma veidlapa un izmaksu tāme. Noteiktās veidlapas, tāpat kā precīzs konkursa nolikums, pieejams ziņas pielikumā.

 

Projekta pieteikums, parakstīts ar drošu elektronisko parakstu, jāiesūta pa e-pastu soc@soc.jelgava.lv, jāiesniedz klātienē Sociālo lietu pārvaldē Pulkveža Oskara Kalpaka ielā 9, Informācijas kabinetā, vai jānosūta pa pastu (Pulkveža Oskara Kalpaka iela 9, Jelgava, LV-3001) ar norādi “Veselības veicināšanas ideju konkursam”.

 

Jāpiebilst, ka pasākumi jārealizē līdz 30. oktobrim tiešsaistes vai klātienes formā, ievērojot norises brīdī spēkā esošos epidemioloģiskos drošības nosacījumus.

 

Sīkāku informāciju par projekta pieteikuma sagatavošanu, iesniegšanu un citiem ar konkursu saistītajiem jautājumiem var iegūt pa e-pastu sintija.birgele@soc.jelgava.lv vai tālruni 63012542, 25612545.

 

Jāpiebilst, ka pagājušajā gadā veselības veicināšanas ideju konkursā tika atbalstītas piecas idejas un iedzīvotāji varēja bez maksas piedalīties ciguna vingrošanas nodarbībās, pilates nodarbībās, TRX treniņos un citās veselību veicinošas aktivitātēs.

 

Veselības veicināšanas ideju konkursa NOLIKUMS

 

Pieteikuma veidlapa

 

Izmaksu tāme

 

 

Foto: Sociālo lietu pārvalde

 

Informācija sagatavota

Jelgavas pilsētas pašvaldības

Sabiedrisko attiecību pārvaldē