VID no nākamās nedēļas klātienē apkalpos tikai klientus ar Covid-19 sertifikātu

08.10.2021.

Valsts ieņēmumu dienests (VID) no 11. oktobra pakalpojumus klātienē sniegs tikai "zaļajā režīmā". Tas nozīmē, ka turpmāk gan VID darbinieki, gan klienti visā Latvijā varēs sniegt un saņemt klātienes pakalpojumus tikai ar sadarbspējīgiem Covid-19 sertifikātiem.

 

Arī turpmāk pieteikties klātienes apmeklējumam varēs, zvanot pa tālruni 67120005, un ierodoties jebkurā VID klientu apkalpošanas centrā līdzi būs jābūt personu apliecinošam dokumentam (pase vai ID karte) un derīgam Covid-19 sertifikātam.

 

Tie iedzīvotāji, kuriem nav sadarbspējīga Covid-19 sertifikāta, visus VID pakalpojumus arī turpmāk varēs saņemt elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā. VID konsultācijas var saņemt, zvanot pa VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā "Sarakste ar VID". Svarīgi, ka, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.

 

Apmeklējot klientu apkalpošanas centrus, apmeklētājiem ir jābūt piesardzīgiem un atbildīgiem, un jāievēro visi valstī noteiktie piesardzības pasākumi – jālieto sejas maska, jāietur 2 metru distance no citiem cilvēkiem, jādezinficē rokas, jāievēro respiratorā higiēna un citi nosacījumi savai un apkārtējo drošībai. Iedzīvotāji nedrīkst apmeklēt VID klientu apkalpošanas centrus, ja ir elpceļu slimības pazīmes, kā arī, ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.

 

Informācija par VID klientu apkalpošanas centriem pieejama VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļā "Kontakti - Kā ar mums sazināties? - Klientu apkalpošana".

 

 

Foto: Jelgava.lv

 

Informācija: Valsts ieņēmumu dienests

Komentāri

Lai komentētu, lūdzu autorizējies