Līdz 30.novembrim Jelgavas pilsētas iedzīvotāji aicināti piedalīties aptaujā, kas ļaus noskaidrot pašvaldības Klientu apkalpošanas centra darba vērtējumu. Aptaujas mērķis ir pilnveidot un uzlabot pašvaldības sniegto pakalpojumu kvalitāti iedzīvotājiem.
Aptaujas anketās iekļautie jautājumi ļaus noskaidrot jelgavnieku informētību par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem, informācijas pieejamību un apkalpošanas kvalitāti.
Iedzīvotāju viedokļa noskaidrošanu ik gadu paredz Jelgavas pilsētas pašvaldībā ieviestās Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarta (ISO 9001:2008) prasības.
Jelgavas pašvaldība apmeklētāju anketēšanu veic jau kopš 2005. gada. Lai varētu pilnveidot pašvaldības sniegto pakalpojumu kvalitāti, respondentam ir iespēja sniegt savus ieteikumus Klientu apkalpošanas centra darbības uzlabošanai.
Anketu aizpildīt klātienē iespējams Jelgavas pilsētas pašvaldības Klientu apkalpošanas centra Lielajā ielā 11 vai Internetā – Jelgavas pilsētas pašvaldības mājas lapā.
Informācija sagatavota Jelgavas pilsētas pašvaldības Sabiedrisko attiecību pārvaldē