Arī gada aukstajos mēnešos Jelgavā nav pārtraukta ielu seguma sakārtošana – šobrīd notiek avārijas bedru likvidēšana. Ierobežotā 2009. gada budžeta apstākļos, Jelgavas ceļu un ielu infrastruktūras uzturēšanai no Valsts autoceļu fonda ir plānoti 900 tūkstoši latu, tajā skaitā melnā seguma bedrīšu remontam plānotais finansējums ir ne mazāks kā 300 tūkstoši latu.
2008. gadā Valsts autoceļu fonds ceļu un ielu infrastruktūras uzturēšanai piešķīra vienu miljonu 800 tūkstošus latu.
Pilsētā ielu remontdarbi tiek plānoti pēc ielu ikdienas apsekošanā konstatētajām avārijas bedrēm. Prioritāte ir maģistrālajām un tranzīta ielām un tām avārijas bedrēm, kas ir lielākas par 0,1 kvadrātmetru un dziļākas par 5 centimetriem. Pēc tam tiek remontētas pārējās bedres.
„Asfaltbetona bedrīšu remonti tiek organizēti visu gadu, izvērtējot remontdarbu tehnoloģijai pieļaujamos laika apstākļus. Vairāk bedrīšu parādās tieši ziemā biežo atkušņu un temperatūras svārstību dēļ. Šajā gadalaikā avārijas bedres tiek aizpildītas tikai ar auksto asfaltbetonu, kas samazina aizpildītās bedres izturību, bet vasarā darbi notiek pēc pilnās tehnoloģijas – izmantojot karsto asfaltbetonu,” atzīst Jelgavas pašvaldības aģentūras „Pilsētsaimniecība” direktors Andrejs Baļčūns.
„Šajos ierobežoto finansējuma apstākļos nav samazināti līdzekļi satiksmes drošībai, tāpat tiks nodrošināta ielu tīrība un lietus ūdens novadīšana,” saka A.Baļčūns.
Informāciju sagatavoja Līga Klismeta Preses sekretāre Tel. 63005558