16.7 °C, 1.7 m/s, 98.6 %

Jaunumi

Sākumlapa JaunumiSabiedrībaPoliklīnikā izveidots zvanu centrs
Poliklīnikā izveidots zvanu centrs
18/08/2020

SIA “Jelgavas poliklīnika” izveidots zvanu centrs – reorganizējot reģistratūru, atsevišķa darba telpa ierīkota tiem reģistratūras darbiniekiem, kuri ikdienā atbild uz telefona zvaniem. Modernizēta arī telefonlīnija, nodrošinot, ka turpmāk klientiem būs daudz vieglāk sazvanīt poliklīnikas reģistratūru – gadījumos, kad viena telefona līnija aizņemta, zvans automātiski tiek pāradresēts uz kādu no trim citām, bet, ja arī tās ir aizņemtas, darbinieks vēlāk atzvanīs klientam, kura zvans palika neatbildēts. Jāpiebilst, ka Jelgavas poliklīnikas reģistratūra vidēji dienā saņem 1300–1500 zvanus.

 

 

“Esam īstenojuši nozīmīgu un ilgi gaidītu projektu, kura galvenais mērķis ir uzlabot darba kvalitāti un saziņu ar mūsu klientiem, lai viņu iespējas īsākā laikā sazvanīt poliklīniku būtu daudz lielākas. Vēl pāragri spriest par rezultātiem, jo zvanu centrs strādā tikai otro nedēļu, taču jau tagad jūtam, ka situācija uzlabojas,” stāsta SIA “Jelgavas poliklīnika” valdes locekle Kintija Barloti.

 

Līdz šim gan tiešā komunikācija ar klientiem klātienē, gan saziņa pa telefonu un elektroniski notika vienā telpā – reģistratūrā. “Tādos apstākļos bija ļoti grūti strādāt, jo apkārt bija liels troksnis, turklāt līdz šim mums bija tikai divas izejošās telefona līnijas, līdz ar to daudzi zvani palika neatbildēti. Uzlabojot darba kvalitāti, ir izveidots atsevišķs zvanu centrs – tajā strādā īpaši apmācīti reģistratūras darbinieki, kuri atbild uz telefona zvaniem, e-pastiem, sazinās ar rindā gaidošajiem pacientiem, kuri vēlas tikt pie kāda mūsu speciālista.

 

Būtiskākais ieguvums ir modernizēta telefonlīnija, ieviešot IP telefoniju, – ja viens operators ir aizņemts, zvans pāradresējas nākamajam, un pavisam zvani var pāradresēties uz vēl trim citiem telefoniem. Tāpat sistēma darbiniekiem ļauj atzvanīt tiem adresātiem, kuriem neizdevās sazvanīt poli­klīniku, ja visas līnijas bijušas aizņemtas,” stāsta K.Barloti, piebilstot, ka zvanu centrā izveidotas trīs ergonomiskas darba vietas, kas atdalītas ar starpsienām, lai operatori cits citam netraucētu, kā arī nodrošināts viss darbam nepieciešamais aprīkojums. Tāpat telpā ir skaņas slāpējošs grīdas segums.

 

Šobrīd zvanu centrā katru dienu strādā divi reģistratūras darbinieki, taču līdz ar pārmaiņām poliklīnikai ir radusies nepieciešamība pēc vēl diviem darbiniekiem – viena darbam zvanu centrā un viena reģistratūrā. K.Barloti norāda, ka reģistratūra līdz šim vidēji dienā saņēmusi 1300–1500 telefona zvanu, bet ir dienas, kad zvanu skaits pārsniedz 2000. Telefona numurs saziņai palicis nemainīgs – Jelgavas poliklīniku joprojām var sazvanīt pa tālruni 63022101.

 

 

Foto: Jelgavas pilsēta

 

Informācija sagatavota

Jelgavas pilsētas pašvaldības

Sabiedrisko attiecību pārvaldē