19.5 °C, 2.4 m/s, 84.7 %

Jaunumi

Sākumlapa JaunumiPilsētaSestdien ielu kaisīšana sākta pulksten 3.15
Sestdien ielu kaisīšana sākta pulksten 3.15
09/01/2021
Sestdien, 9. janvārī, pilsētā ielu kaisīšana ar mitro sāli un sniega tīrīšana sākta pulksten 3.15, tehnikas vienībām strādājot ar mitrā sāls smidzinātāju un sniega lāpstu, informē Pašvaldības operatīvās informācijas centrā. Jāpiebilst, ka ielu kaisīšana ar pretslīdes materiālu notikusi arī 8. janvāra vakarā no pulksten 18. Savukārt 9. janvāra vakarā no pulksten 21 uzsākta stāvlaukumu tīrīšana.

Jāuzsver, ka pašvaldības iestāde “Pilsētsaimniecība” ir atbildīga tikai par tām ietvēm, kas ir pašvaldības apsaimniekošanā. Bet, saskaņā ar Jelgavas pilsētas pašvaldības saistošajiem noteikumiem gan juridiskas personas, gan fiziskas personas ir atbildīgas par savam privātīpašumam piegulošo publiskā lietošanā esošo ietvju uzturēšanu līdz brauktuves malai. Fiziskām personām ir jāveic privātīpašumam piegulošo publiskā lietošanā esošo ietvju uzturēšana līdz 5 metriem, bet juridiskām personām – līdz 10 metriem no zemesgabala robežas. Tas nozīmē, ka arī ziemas periodā ir jāveic savam īpašumam piegulošo ietvju attīrīšana no sniega un slīdamības novēršana.

 

Lai veicinātu privātmāju īpašnieku dalību pilsētas infrastruktūras uzturēšanā, “Pilsētsaimniecība” aicina īpašniekus pieteikties bezmaksas smilts-sāls maisījumam (25 kilogrami), ko var izmantot publiskā lietošanā esošo ietvju kaisīšanai. Pieteikties smilts maisījuma piegādei var, zvanot Pašvaldības operatīvās informācijas centram pa iedzīvotāju atbalsta tālruni 8787, atstājot savu kontaktinformāciju (vārds, uzvārds, adrese, telefona numurs).

 

Ielu uzkopšanas darbus Jelgavā izpilda uzņēmums “Kulk”, pamatojoties uz uzņēmuma un pašvaldības iestādes “Pilsētsaimniecība” starpā noslēgtā līguma nosacījumiem. Piemēram, attiecībā uz ietvju tīrīšanu, mazajai traktortehnikai un sētniekiem ir jāparūpējas par vairāk nekā 400 000 kvadrātmetru lielu platību.

 

 

Foto: Jelgavas pilsēta

 

Informācija sagatavota

Jelgavas pilsētas pašvaldības

Sabiedrisko attiecību pārvaldē