16.7 °C, 1.7 m/s, 98.6 %

Jaunumi

Sākumlapa JaunumiValsts ieņēmumu dienests atsāks klientu apkalpošanu klātienē
Valsts ieņēmumu dienests atsāks klientu apkalpošanu klātienē
25/06/2020

Beidzoties valstī izsludinātajai ārkārtējai situācijai, no šī gada 29. jūnija Valsts ieņēmumu dienests (VID) atsāks klātienes klientu apkalpošanu Jelgavā. Rūpējoties par klientu un iestādes darbinieku drošību, pakalpojumi klātienē tiks sniegti tikai pēc iepriekšēja pieraksta, zvanot pa tālruni 67120005.

Pierakstīties apmeklējumam ir iespējams jau pašlaik. Klientu apkalpošana klātienē, tāpat kā līdz ārkārtējai situācijai, notiks pirmdienās un ceturtdienās no pulksten 9 līdz 18. Drošības un piesardzības prasību dēļ bez iepriekšējā pieraksta iedzīvotāji netiks apkalpoti. 

 

Apmeklējot VID klientu apkalpošanas vietas, aicinām būt piesardzīgiem un atbildīgiem, un ievērot visus valstī joprojām noteiktos piesardzības pasākumus – ieturēt 2 metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai. Aicinām atlikt VID apmeklējumu, jūtot elpceļu slimības pazīmes, kā arī nenākt, ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.

 

Rūpējoties par klientu un iestādes darbinieku drošību, atgādinām, ka iedzīvotāji visus VID pakalpojumus var saņemt elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā.

 

VID konsultācijas var saņemt, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”. Svarīgi, ka, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.

 

Par VID klātienes pakalpojumu turpmāko pieejamību – VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv un sociālajos tīklos.

 

 

Foto: Jelgavas pilsētas arhīvs

 

Informācija: Valsts ieņēmumu dienests