26.8 °C, 3.6 m/s, 38.2 %

Jaunumi

Sākumlapa JaunumiPilsētaVID klientu apkalpošana klātienē – tikai pēc pieraksta
VID klientu apkalpošana klātienē – tikai pēc pieraksta
08/09/2020

Valsts ieņēmumu dienests (VID) klientu apkalpošanu klātienē Rīgā un citās Latvijas pilsētās, tostarp Jelgavā, pakāpeniski atsāka kopš jūnija. Jelgavas klientu apkalpošanas nodaļu var apmeklēt tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Ņemot vērā straujo Covid-19 saslimstības pieaugumu Eiropā un iestājoties rudenīgākiem laikapstākļiem, kas paaugstina inficēšanās risku, VID nolēmis šādu kārtību saglabāt – klientu apkalpošana klātienē notiek tikai pēc iepriekšēja pieraksta, piesakoties pa tālruni 67120005.

“Rūpējoties par klientu un iestādes darbinieku drošību, atgādinām, ka iedzīvotāji visus VID pakalpojumus var saņemt elektroniski VID elektroniskās deklarēšanas sistēmā jeb EDS. VID konsultācijas var saņemt, zvanot uz VID konsultatīvo tālruni 67120000 vai uzdodot savu jautājumu rakstiski EDS sadaļā “Sarakste ar VID”.  Svarīgi, ka, zvanot uz VID konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu,” uzsver VID.

 

Ja tomēr noteikti nepieciešama klātienes konsultācija, lūgums tai pieteikties, zvanot pa tālruni 67120005. Drošības un piesardzības prasību dēļ bez iepriekšēja pieraksta iedzīvotāji netiks apkalpoti.

 

Jelgavā klienti tiek apkalpoti pirmdienās un ceturtdienās no pulksten 9 līdz 18.

 

Apmeklējot VID klientu apkalpošanas vietas, lūgums būt piesardzīgiem un atbildīgiem un ievērot visus valstī noteiktos piesardzības pasākumus – ieturēt divu metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai. VID aicina atlikt apmeklējumu, jūtot elpceļu slimības pazīmes, kā arī nenākt, ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.

 

 

Foto: Jelgavas pilsētas arhīvs

 

Informācija sagatavota

Jelgavas pilsētas pašvaldības

Sabiedrisko attiecību pārvaldē